Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#229581
Hej alle

Så er tiden ved at være kommet til en ordentlig opgradering på TV fronten. Da Elgiganten har et Sony 65X8505C til 11.999 kr, har jeg næsten besluttet mig for dette TV. Syntes nemlig man får rimelig meget for pengene. MEN det er jo stort og hvis jeg skal transportere det hjem, ville jeg meget gerne gøre det i min 5 dørs Golf 6'er. Jeg vil naturligvis lægge sæderne ned, men er dette overhovedet muligt? Specielt hvis jeg meget gerne beholde det i indpakning?
Vil det være ok og lægge et sådan TV lidt på skrå?

På forhånd tak for jeres hjælp.

PS. Hvis jeg er helt i skoven med dette TV må i meget gerne sige til :o)
Af mhras
#231917
Hej Bagger

Nu er dit indlæg et par måneder gammelt, og du har sikkert fundet en løsning. Jeg ved ikke hvor langt væk du bor fra butikken, men da vi købte vores TV (den samme model som du skriver om) i Fona havde vi samme udfordring med vores lille Spark :)

I Fona kunne de tilbyde at levere det for ca 700, mener jeg det var. Og så ville der gå et par dage - MEN HAR MAN FØRST KØBT DET VIL MAN HAVE DET MED NU OG IKKE VENTE ET PAR DAGE!!!! Ekspedienten foreslog også at ringe efter en taxi for os. Så det endte med at vi fik det kørt hjem for 87,- i taxa. Så bor man ikke så langt fra butikken, så kan denne løsning anbefales :)
Håber i øvrigt du blev glad for dit køb (det er vi i hvert fald!)