Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Non-Desperado
#204724
Jeg synes, at jeg oplever denne besked oftere og oftere på min iPad Air med iOS 7.1.2 og Safari.
Er det min iPad, der fejler, eller er det jeres server, der er ved at være udskiftningsmoden?

Jeg oplever nemlig kun problemet på flatpanels.dk.
Af Grandahl
#204725
Jeg har også oplevet det et par gange, ikke kun fra min Ipad, men også på en stationær pc.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#204727
Serveren har været lidt ustabil den seneste uge efter en genstart. Genstart plejer at løse problemer, men jeg ved ikke lige hvad der plager den. Jeg tror jeg prøver at få sat servermanden på opgaven.
Af FDP
#204816
Hej Rasmus.

Her søndag formiddag , oplever jeg at der indimellem er meget lange svartider på siden, og at det nogle gange slet ikke lykkedes at komme på.
Syntes ellers den kørte noget bedre i går.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#205003
Vi kan konstatere, at der er lidt bøvl med nogle uforklarligt lange svartider på siden. Alt ser ud til at køre som det skal, men alligevel sker det af og til at svartiden ryger i vejret. Vi ser nærmere på det, men lige nu vil vi ikke rode med siden af hensyn til rapportagerne fra IFA.
Af Remmerboy
#205008
Hej

Jeg har ikke mærket noget underligheder (endnu), men til folk der oplever det, prøv ctrl+f5 næste gang. Hvis der stadigvæk er problemer med at tilgå, så prøv at åbne kommandoprombt og skriv 'ping flatpanels.dk' for at se om i får svar eller om der er høj ping.
Hvis i ikke får svar er serveren nede, hvis der er høj ping kan det være at serveren er belastet, eller i har en dårlig rute til hjemmeside (det er udbyderens fejl), som gøre at i har lange svartider. Det kan i evt skrive herinde