Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Andersss
#188040
Det er ikke usædvanligt at det tager noget tid med de her konkurrencer. Bare tag det helt roligt, for det er selvfølgelig mig som har vundet ;)
#188052
det ville faktisk ende som årets fedeste konkurrence hvis folk skulle have en chance for at vinde på grund af 'mit er til rep.' og lign.ulykker og nederen oplevelser med elektronik og forhandler m.m. :D - jeg kunne sige følgende :

mit første tv blev ombyttet pr.konduite (påstår forretning) selv om at 30 dage efter det blev afleveret til rep.var der ingen der kunne finde det i systemet (lost in progress og ombyttet til nyt efter lidt over 30 dage - over 6mdr.senere fik jeg en mail om det første tv 'er på vej' :D ); fik skylden for at jeg ikke har kontaktet sælgeren mens det stod på (jeg gik blot ud fra at der var en form for kommunikation mellem værksted-forretning - talte ellers en gang om ugen med værkstedet); mens sagen kørte hos forbrugerklagenævnet (den tabte jeg med et brag) blev jeg direkte beskyldt for at opfinde problemer (såsom: retention :D ) og mit tv blev sammenlignet med en bil (af sagkyndige) - for en bil larmen jo også, ik :D ?!; de (dem fra Panasonic Center) havde ingen ide om hvordan Panasonic udregner deres Hz (tip of the iceberg!) men de var yderst proffecionelle og deres service var alt for godt i forhold til hvad jeg har 'fortjent' og kunne håbe på :D - og det var kun en nano forkortelse af hele sagen...

uheldigvis så var det ikke det konkurrencen handlede om :D - men måske vinde du Draloch alligevel ;) ?!
#188646
Jeg ved ikke med jer andre, men hvor svært kan det være og få en konkurrence afsluttet.

Jeg syntes det er forkert og afholde en konkurrence for folk og så bare lade den forsvinde uden nogen form for besked om hvornår folk kan regne med og se en vinder!!!

Ved godt det er frivillige der afvikler sitet, men der er vel en form for alm høflighed overfor folk som har brugt tid på at deltage i en konkurrence afholdt.