Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bullerfnis
#172880
Hey

Jeg ved godt dette ikke er et mobil-forum, men gider ikke lave endnu en bruger for et enkelt lille spørgsmål :p

Jeg har en Sony Erricson Xperia Art S, jeg har sat den op til min hotmail og jeg modtager da også mine mails, MEN når jeg sletter dem på min telefon, bliver de IKKE slettet på min rigtige hotmail, hvilket godt kan frustere mig lidt, for hvis jeg så logger ind fra computeren af ligger der bare tonsvis af emails, og når jeg så sletter dem, begynder min telefon på mærkeligvis bare at opsnappe endnu ældre mails fra min indbakke, som jeg så kan begynde at slette igen..

Jeg bruger den normale "e-mail" app som lå på telefonen fra starten af.

Og inde i indstillinger på "e-mail" appen, står den under punktet "slet e-mail på server" , der har jeg så valgt "når jeg sletter fra indbakke"..

HJÆLP :)
Af girls0c
#177201
Jeg har just den samme problem. Ingen som kan hjælpe???
Senest rettet af girls0c 23. nov 2012, 12:45, rettet i alt 1 gang.
Af Vindfeld
#177205
jeg tror i ville få en bedre løsning, hvis i satte jeres gmail op til at importere jeres hotmails også bruge gmail appen til at læse mails. På den måde vil gmail på mobilen og på pc altid være i sync.

Brug pc og gå ind under indstillinger på jeres gmail konto og sætte den op til at importere hotmail...

alternativ skriv ud til alle jeres kontakter at i fremover bruger gmail som primær email adr. (hotmail forsvinder jo alligevel i løbet ag 2013)
Eller en kombi af begge dele :)