Ikke til off-topic, men til emner, som ikke hører ind under de andre fora omkring skærme.
Brugeravatar
Af TiSor
#254654 Hey forum!

Jeg har ved flere lejligheder oplevet at mit Chromecast 2, får TV'et til at fryse (med skræmbillede) hvorefter det pludseligt lukker ned og skal "genstarte" (læs. skal vise Android logo'et mv).

Er der andre, som har oplevet dette? ;;)

//TiSoR
Brugeravatar
Af TiSor
#254678 Det kan godt tænkes bbplayer. Hvis det hjælper, så er det denne model jeg har derhjemme: Philips 49" Ambilight 4K UHD Smart
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#254681 Caster du til Chromecast (som sidder i en HDMI-port) eller direkte til TV'ets indbygede Chromecast?
Brugeravatar
Af TiSor
Torben Rasmussen skrev:Caster du til Chromecast (som sidder i en HDMI-port) eller direkte til TV'ets indbygede Chromecast?

Jeg caster til Chromecast, som sidder i HDMI-porten
Af LarsCJ
TiSor skrev:Det kan godt tænkes bbplayer. Hvis det hjælper, så er det denne model jeg har derhjemme: Philips 49" Ambilight 4K UHD Smart

Hvis det er en model fra 2015 og frem, så er der vel indbygget Chromecast i Tv'et. Kunne være det, der får den til at kløjs i det.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#254701 TV'et skulle jo være ligeglad med hvad der sker på HDMI-porten, så hvad enten den viser Chromacast pauseskærm eller at der castes til den burde være same-same. Har du prøvet en anden HDMI-port?
Brugeravatar
Af TiSor
LarsCJ skrev:
TiSor skrev:Det kan godt tænkes bbplayer. Hvis det hjælper, så er det denne model jeg har derhjemme: Philips 49" Ambilight 4K UHD Smart

Hvis det er en model fra 2015 og frem, så er der vel indbygget Chromecast i Tv'et. Kunne være det, der får den til at kløjs i det.

Jeg er usikker på, hvornår jeg købte tv'et men jeg er ret sikker på der ikke er indbygget Chromecast?

Torben Rasmussen skrev:TV'et skulle jo være ligeglad med hvad der sker på HDMI-porten, så hvad enten den viser Chromacast pauseskærm eller at der castes til den burde være same-same. Har du prøvet en anden HDMI-port?

Ja, jeg har prøvet alle 4 porte?
Brugeravatar
Af bbplayer
#254814 Så er det vist nu , du skriver præcis hvilken tv model du har derhjemme, så forvirring ikke bliver alt for kaostisk.

Dette er ikke modellen: Philips 49" Ambilight 4K UHD Smart
Det er bare funktioner og en general beskrivelse.