Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jan.k
#247414
Hej
jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan det skal hænges op.
Hvor lang skal den øverste m4 skrue være, når der nu skal bruges adapter?
og vil tv´et ikke komme til at hænge og ødelægge gevindet i mit tv, hullet er jo ikke ret dybt.
tv`et buer jo let så man kommer vel ikke uden om den adapter. :( ;;)
Mvh Jan
Af Christianhave
#247433
Skruerne skal have samme længde da gevind inde i selve tv'et er den samme i top/bund. Samsung skriver vidst M8 i 43mm. Det er jo også en super nem længde at finde(!) :S

Og nej, du slipper ikke for adapterne. De skal kompensere for den konkave bagside på tv'et.

Jeg har dog selv skåret adapterne ned så de nederste er så korte som muligt. Så har jeg kunne montere med 30mm skruer.

Søg lidt i forummet. Der er nogle tråde du kan lade dig inspirere af. :)
Af Hilfiger
#247456
Øhhh...lidt off topic måske. Jeg har KS8005.....der fulgte kun 2 adaptere med til mit som skal sidde i toppen.

Mangler jeg så de andre 2 ??......
Af MontørThomas
#250908
Jeg plejer at købe skruer i XL byg der har de dem i 50 MMog jeg sætter så skiver på for at kompensere for at skruerne er for lange...MEN det er mig en gåde at de laver tv med den slags skruer.......og i alle tv sæt skal der være 4 adaptere med

Ingen af de beslag jeg benytter i daligdagen har den slags lange skruer - vogels-Dakota-Elektra alle sammen har kun 40 MM som det længeste...... Gad vide hvad de tænkte på da de lavede dem