Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246919
Jeg er så heldig, at have en lille fyr rendende rundt på lidt over 1 år, hvis største fornøjelse er at kaste med alt rigtig hårdt.

Da at binde hans hænder, fjerne alt kast-bart ikke er en mulighed, så vil jeg høre, om andre er lige hunderæd for at få ødelagt sin skærm, som jeg er?
Mit 55" Samsung 7 serie må gerne fremstå som nyt lidt endnu.

Hvad gør I? Krydser fingre? Har tegnet en dyr "total forsikring"?
Går ikke udfra en alm indbo/ansvar dækker.

Tænker oprigtigt at smide et klæde henover, der vil tage det værste slag fra en vildfaren træklods, når vi ikke bruger TV'et.

Kæresten vender bare øjne, da WAF'en på et klæde er lig minus 80.

Hilsen perfektionist far
Brugeravatar
Af hans123
#246928
var det ikke bedre at lære barnet om det er forbudt at kaste med ting.

Løsnings muligheder:

1. Gem TV væk til barnet har lært at begå sig O_O
2.. Pak TV ind i en dyne så det modstår kasteskyts, køb evt flere dyner til barnet bliver ældre og kaster med sten :D
3. Barnet må ikke opholde sig i TV rum.
4. Fås panzerglas som til telefoneri TV størelse ? :D :D :D
Af Trumle
#246947
Et Rulle/Mørklægningsdardin hvor "Fruen" selv valgte farve og mønster var måske en løsning.
Så slipper hun også selv for dagligt at se på "Den ALT for store og klodsede skærm".
Ak-ja ,,,den bemærkning er hørt i mange hjem.
Sikkert nemmere at opdrage lidt på barnet ?
#246948
Jeg havde samme bekymringer da min søn begyndte at gå (han er idag 2.5). Med lidt opmærksomhed og kontinuitet fra din/jeres side af så lærer han hurtigt at det ikke må røres eller i hvilken grad det må røres.
I vores stue er der ligesom et indhak hvor tv/hi-fi står og det er bare blevet legefri zone (bue/pil/sværd osv osv), ellers er der fri leg i hytten.
Min datter på 8 mdr er igang med at åbne låger mm i hi-fi bænken, her er det er det samme.
Det skal hun nok lære man ikke må åbne uden far ved det eller er med i det.
Som lille side bemærkning lærte jeg ham istedet om navne på højtalerne, så var det alligevel mere interessant. Han sagde Dali og b&w før mor og far - nææææsten;)
Senest rettet af bromberg 4. mar 2017, 06:17, rettet i alt 1 gang.
Af nesager
#246966
Torben Rasmussen skrev:Den beskytter ikke en s... mod en legetøjsbil kylet fra en meters højde.
Hej.
Det har sikkert ret i,men hvad så med Evt. andre børn / voksne der befinder sig i nærheden . ??
Ellers kan det være at Oraklet Lola har et par gode råd .
http://livsstil.tv2.dk/samliv/2016-02-2 ... d-dit-barn
Jeg kan da godt se at det må være træls at have et TV til flere tusind kr. skal være skydeskive for et barn der ikke ved hvad der god skik og brug.
Mvh.
Ps. Glemte lige.Jeg har ikke sagt at det er et TV der skal være bag " skærmen "