Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246895
Det er simpelthen noget møg at bo i Aarhus i øjeblikket!

Er der en ekstraordinær venlig sjæl som vil tage en 55" OLED med hjem til mig? Jeg giver gerne 500 kr. for besværet + fragtpris naturligvis.

Om det så er en B6 eller C6, Power eller El-Giganten er ligegyldigt - det gælder også lokationen - altså, om det er Sønderborg eller Sjælland.

Krydser fingre! 8-)
#246911
Martin Sjøstrand skrev:Er der nogen der har planer om at tage ind til åbningen? Jeg bor selv i Kbh, men er forhindret :(

Jeg ville vildt gerne have et par B&O H9 høretelefoner, og Disney bluray boksen. Hvis nogen gad købe det med, vil jeg godt kvittere med et par flasker vin. Jeg tænker godt jeg tør forudbetale via mobilepay, hvis det er et kendt ansigt fra forummet :)
Power har H9 til 2499,- i denne weekend. 75 stk. Så kan du bestille dem online i stedet.
#246917
Hej,
Et spg. til eksperterne ( ment på allermest positive henseende ) fra den uvidende ( mig ) : Kan man "parre" Samsung UE55KS7005XXE med en LG SH8 4.1 kanals lydsystem soundbar? Jeg tænker om det på nogen måde vil "modstride" hinanden, nu hvor det er 2 forskellige mærker? De er nemlig begge på tilbud i morgen.

Ja, undskyld min uvidenhed, håber I bærer over med mig... :0/