Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dare_Devil
#241797
Jeg skal have mig en lille højttaler. Den skal primært bruges på badeværelset, men skal også kunne tages med ud engang imellem. Jeg har besluttet, at det skal være en Beoplay A1 eller A2. Prisforskellen er minimal, så den er uden betydning. A1 er nyere, men A2 er lidt større. Hvad lyder bedst? Hvad ville i vælge?

Jeg håber, at det er OK at spørge selvom spørgsmålet ikke er direkte TV-relateret; ellers må en mod lukke tråden :)

God første december!
Af humber
#241809
Jeg har lige købt mig en A2 Active. ( den nye model ) Og jeg er meget glad for den. Den spiller bedre end jeg have forventet.

Købte på Black Friday til 2200kr
Af Dare_Devil
#241819
Ah, jeg havde slet ikke set, at der var kommet en 'active' udgave.

Den burde jeg måske have (hvis jeg skal have A2), nu hvor den skal bo på badeværelset :o
Af humber
#241839
Tja den anden kan nok også klare det. Jeg gad bare ikke købe gammel model nu der var kommet en ny. Mener den nu ligger i 2700kr ca. Men den spiller nu rigtig godt størrelse taget i betrækning :) Der følger dog ikke jack-jack kabel med, men sådan et har du nok til at ligge et sted hvis du ikke vil køre BT
Af Dare_Devil
#241873
True. Jeg skal give 1699 for A2 (gammel model) eller 1499 for A1. Over 1k mere for den nye A2 virker som en del :/

Min iPhone 7 har slet ikke jackstik, så det bliver ikke et problem :P
Af John Jensen
#242086
Synes du skal gå efter A2. At det er en gammel model betyder i min optik ikke synderlig meget - jeg tror simpelthen ikke at det faktum at det er en nyere model, gør den særlig meget bedre. Hvis du ikke har noget imod at lægge 200 kr ekstra og finde lidt ekstra plads til A2'erne, vil jeg foreslå den løsning.
Af Grandahl
#242117
Jeg har hørt både A1 og A2, det ville være en no brainer i min optik, A2 er bedst, dybden i lyden er bedre. I øvrigt synes jeg også designet i A1 ikke er mig.. Det ligner bare en burger