Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moestrup
#241282
Hej derude

Nogen, der har set et godt tilbud på iPhone SE til Black Friday? Har kun set den hos Power, og der lader det til, at den allerede er udsolgt...

vh
Steffen
Af moestrup
#241290
Mange tak for tippet...så er spørgsmålet bare, om man skal slå til nu eller den bliver billigere, når Black Friday starter for alvor...
Brugeravatar
Af bbplayer
#261544
Kan det være at når man ikke er logget ind, så viser den ikke årstal, og så falder folk i med begge ben og svarer uden at se nærmere på dato en gang til? For det er da irriterende at der kun står 24.nov og man ikke lige tænker det er det ikke endnu?
Ser lige at problemet også ses, når man ser seneste emner, alle fremgår uden årstal, når man ikke er logged ind. Imorgen d. 24 bliver det endnu værre :)

Måske derfor?

FYI til andre , denne tråd er fra 2016
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#261560
Ikke forstået? Du kan ikke skrive, hvis du ikke er logget ind og forum ser ud på samme måde i begge scenarier. Mon ikke nærmere det skyldes, at man googler et eller andet og så ligger vi bare højt på listen - uagtet, at tråden er gammel.
Af Kreilo
#261561
Torben Rasmussen skrev:Ikke forstået? Du kan ikke skrive, hvis du ikke er logget ind og forum ser ud på samme måde i begge scenarier. Mon ikke nærmere det skyldes, at man googler et eller andet og så ligger vi bare højt på listen - uagtet, at tråden er gammel.
bbplayer har faktisk ret i at når man ikke er logget ind, så står der kun dd/mm. Det ser altså ikke helt ens ud uagtet om man er logget ind eller ej. At det så ikke har været d. 24. november 2017 endnu er jo bare en detalje... :p
Af Kewin
#261571
Torben Rasmussen skrev:Det har I sq da ret i, drenge. Det må vi lige se hvordan man fikser.
Spøjst det ikke har været opdaget før, men fedt det bliver fikset :)

Det var faktisk noget, som jeg undrede mig meget over, da jeg i sin tid lurede rundt herinde, før jeg fik oprettet en bruger.

Læste nogle tråde og var lidt forundrede over nogle af anbefalingerne mm. indtil det gik op for mig, at der var noget galt med tidslinjen :D

Tænkte det måske var en "feature" I havde for at få folk til at tilmelde sig :p
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#261587
Kewin skrev:Spøjst det ikke har været opdaget før, men fedt det bliver fikset :)
Du tolker vildt og voldsomt 8-) Jeg skrev, at vi kigger på det - der gives ingen løfter ;)

Problemet er, at det nok kræver at vi retter i forumkoden, hvilket vil gå tabt hvis vi opdaterer til en nyere version.
Af Kreilo
#261590
Torben Rasmussen skrev:Problemet er, at det nok kræver at vi retter i forumkoden, hvilket vil gå tabt hvis vi opdaterer til en nyere version.
Så laver du bare en post-it til dig selv hvor der står at du skal huske at rette det igen hvis I opdaterer til nyere version, BUM fixed! ;)
Brugeravatar
Af bbplayer
#261603
Torben Rasmussen skrev:
Kewin skrev:Spøjst det ikke har været opdaget før, men fedt det bliver fikset :)
Du tolker vildt og voldsomt 8-) Jeg skrev, at vi kigger på det - der gives ingen løfter ;)

Problemet er, at det nok kræver at vi retter i forumkoden, hvilket vil gå tabt hvis vi opdaterer til en nyere version.
Endnu bedre er når i retter koden, så sender i den ændring som i har lavet i forum koden, og får dem til at "apply" eller tilføje det i den originale release kode, som mange nok roder i alligevel.

Så i kan forebygge problemet, og når det så er plads, var i på forkant med løsningen, istedet for alt andet. Den dato fejl kan da ikke være svær at rette til :)