Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bentpetersson
#240466
Ja prøv at Google ordene: tilbagekalder fejl. Det sker desværre hele tiden. Netop nu tilbagekalder IKEA en kommode, fordi den har knust , ja det står deri BT-artiklen, flere børn. Sensationspressen er igang.7
Det positive med tilbagekaldelser er, at det er økonomisk stabile firmaer, der kan og vil leve op til deres ansvar.

Og fordi et fIrma er inddraget i en korruptionsundersøgelse, så er Peter i stand til at dømme. Det er ligefrem morsomt på nuværende niveau. Og måske forudseende.

Det er fin genopfriskning af H.C. Andersens fjer,der bliver til fem høns.

Jeg glæder mig til det faktuelle i denne historie.

Kan man betegne tråden som skadefro?
Af Martin Sjøstrand
#240467
Flot PeterD

Hvorfor kører du egentligt det her evindelige korstog mod Samsung? Knaldede en Samsungsælger din kone, og skred med hende og hunden?

Det er så enerverende at læse dine angreb eller sarkastiske indlæg, omkring alt hvad der bliver ytret om Samsung, enten af dig selv eller andre !:(
Af Jan Akstrup
#240468
Martin Sjøstrand skrev:Flot PeterD

Hvorfor kører du egentligt det her evindelige korstog mod Samsung? Knaldede en Samsungsælger din kone, og skred med hende og hunden?

Det er så enerverende at læse dine angreb eller sarkastiske indlæg, omkring alt hvad der bliver ytret om Samsung, enten af dig selv eller andre !:(
Hørt...!!!!
Af PeterD
#240487
Auch..

Det er da relevant at fortælle på en elektronikside som Flatpanels, at en af verdens største producenter lige pt. har problemer med deres produkter..

Bemærk at jeg skriver: Lige pt.

Skal det bare gå i glemmebogen, som om intet var sket fordi "Uha, nej. De kan ikke lave fejl"..?

Samsung håber jo bare på folk glemmer problemerne, så de kan øge deres overskud år efter år.

Det er også derfor de føler sig nødsaget til at skrive breve som dette:

http://www.samsung.com/uk/note7exchange ... etter.html

Næste gang er det måske Apple, LG, Huawei, Sony eller Panasonic.

Bare rolig: Vi og butikkerne kan trøste os med at Samsung går nok IKKE konkurs grundet disse ting og det fortsat er muligt at købe skærme til en god pris.
Af Mfede
#240488
Men hvad har den her tråd med Samsungs TV at gøre?

Du har oprettet tråden under emnet Skærme...?
Af bentpetersson
#240489
Der er ifølge koreanske medier tale om undersøgelser mod en politiker, som man mener har tvunget virksomheder til at yde bidrag, skriver korea times. Hvis det er tilfældet - vi ved det ikke- karakteriseres det som modsat korruption. Vi og du må være forsigtige med at dømme.

Men nogle læser og opfatter, som de er af sind. De læser som de forestiller og venter ikke med at se, hvordan det forholder sig. I sådan et spillerum befinder gadens parlament sig. Man reagerer som fx Ekstra Bladet skriver.

At du PeterD er gemt i anonym forklædning, og er skadefro af sind, viser du desværre gang på gang. Hvordan opfører du dig i trafikken eller i forhold til venner?

In the one-on-one meetings, the President allegedly asked the eight chairmen to donate money to the foundations.

To confirm the allegations, investigators are moving to call in business leaders for questioning. They will also question them over whether they made “deals” with President Park in exchange for making donations, seeking help from the government in resolving pending issues.

At the time, SK was desperate to have its Chairman Chey Tae-won and Vice Chairman Chey Jae-won be freed from jail, while Lotte’s sibling feud over control of the group was at its peak. CJ was also trying to get its ailing Chairman Lee Jay-hyun out of prison, with Hanwha scrambling to have Chairman Kim pardoned.

“If President Park demanded business heads donate money to the Mir and K-Sports Foundations, it would be impossible for them to refuse such a request,” said an executive at one of the country’s major business associations, who declined to be named.

“Unfortunately, evidence points to the fact that the President actually met business tycoons in private and asked them to provide funds. But it still remains to be seen whether the leaders asked for favors in return,” the executive said. “I hope the prosecution’s investigation into businesses ends as soon as possible to minimize its adverse effects on corporate activities.”

When contacted by The Korea Times, officials at the eight business groups all refused to confirm whether their leaders met with Park behind closed doors. They said there is no way for them to verify the allegations, expressing concerns about the prosecution’s expanding probe into their companies.

“I am not aware of anything related to the prosecution’s investigation into the Choi scandal,” an SK official said. Officials at Hyundai Motor, Hanwha, Hanjin and other conglomerates all refused to comment on the issue, citing its sensitive nature.

The 19 business groups, which raised a combined 48.6 billion won ($42.2 million) for the Mir Foundation and 28.8 billion won for the K-Sports Foundation, have argued that they voluntarily gave money at the request of the Federation of Korean Industries (FKI). The groups said they were told that the money would be used to finance diverse cultural and sports-related projects
Af Martin Sjøstrand
#240493
PeterD skrev:Auch..

Skal det bare gå i glemmebogen, som om intet var sket fordi "Uha, nej. De kan ikke lave fejl"..?

Samsung håber jo bare på folk glemmer problemerne, så de kan øge deres overskud år efter år.

Det er også derfor de føler sig nødsaget til at skrive breve som dette:

http://www.samsung.com/uk/note7exchange ... etter.html
Se dog hvad du skriver! Alt det jeg har medtaget i citat fra dig her, er jo et angreb på Samsung. Der er sguda ingen af os der siger Samsung ikke kan lave fejl. Jeg har en 6 år gammel plasma, der har præsteret at stå af efter 2 og 4 år... ergo ikke fantastisk levetid. Men det betyder da ikke at jeg udelukkende synes at det firma alene er djævlen selv.

Du må have en eller anden form for besættelse, hvad angår det mærke.
Det er i hvert fald ikke normalt det du har gang i.... og det er svært belastende
Af PeterD
#240495
Mfede skrev:Men hvad har den her tråd med Samsungs TV at gøre?

Du har oprettet tråden under emnet Skærme...?
Nu ligger den så under "andet" :)
Af PeterD
#240496
bentpetersson skrev:Der er ifølge koreanske medier tale om undersøgelser mod en politiker, som man mener har tvunget virksomheder til at yde bidrag, skriver korea times. Hvis det er tilfældet - vi ved det ikke- karakteriseres det som modsat korruption. Vi og du må være forsigtige med at dømme.


At du PeterD er gemt i anonym forklædning, og er skadefro af sind, viser du desværre gang på gang. Hvordan opfører du dig i trafikken eller i forhold til venner?
Er vi ikke alle ikke gemt i anonym forklædning herinde?

Jeg har en gammel Fiat Uno. Den kan knap nå 120 km/t på motorvejen, så der må jeg planlægge en overhaling, da det tager tid. Vil betegne mig som en rutineret, dog langsom billist.

Jeg troede Flatpanels brugere var mine venner... O-O

Ok. Vi må ikke dømme, i så fald er det påfaldende at se så hurtig respons jeg får på en overskrift som i denne tråd 8-)
Af bentpetersson
#240498
Peter. Hvad får dig til at genere mange her på forummet ved at være så skadefro?
Er der skuffelse over aldrig at have magt og ansvar?
Er det derfor at du er anonym ligesom vrede billister, der tør vise deres vrede, men kun så længe, at de er sikre inde i kabinen ?
Brugeravatar
Af KimKaos
#240501
Martin Sjøstrand skrev:Flot PeterD

Hvorfor kører du egentligt det her evindelige korstog mod Samsung? Knaldede en Samsungsælger din kone, og skred med hende og hunden?

Det er så enerverende at læse dine angreb eller sarkastiske indlæg, omkring alt hvad der bliver ytret om Samsung, enten af dig selv eller andre !:(
LOL
Af Grandahl
#240522
Det der er ærgeligt PeterD, og egentlig ligeså sørgeligt med dig er, at du er ude af stand til at se på noget objektiv kritisk.

Du er så følelsesmæssig involveret i Japanerne mod koreanerne at det nærmest bliver et personligt korstog for dig.. Panasonic er verdens bedste firma, Sony er også fine ( De er jo fra Japan ), Samsung er skiderikkerne..

Du kan ikke læse artikler neutralt, du har stort set aldrig din research i orden, dine links er ofte forkerte osv osv.

Når du ser man anbefaler et Samsung tv, tror du vi alle er Samsung elskere, og det tror du også om mig.. Du har ikke gjort dig ulejlighed om at se hvad jeg egentlig køber..

Kan fortælle dig at vores familie på 5 har 4 tv. En Samsung, to Sony, og senest købte jeg et OLED fra LG til stuen.. jeg er fuldstændig ligeglad med om de kommer fra Japan, Korea eller Den Domonikanske Republik ( Der kommer rigtig meget god Rom derfra i øvrigt) overordnet jeg går efter mest tv for pengene.
Er godt med på at næste gang jeg anbefaler et KS 7005 for en bruger herinde, fordi jeg mener det vil passe ind på de forventninger/krav de har til et tv, vil du igen ringe op med et svar omkring at jeg er Samsung prædikant, der nærer jeg ingen forventninger om udvikling hos dig PeterD..

Ofte når folk prøver at gøre dig opmærksom på f.eks. Noget som ovenstående, har du en tendens til at plukke en lille ting i indlægget ud som slet ikke er essensen i det der skrives til dig, jeg undrer mig gentagne gange..

Håber nu alligevel at du bliver på forummet, evt at Panasonic kommer bedre med så du får lidt ro i sindet, evt. ved at deres smart tv ikke er en katastrofe, at de kommer bedre med på prisen, og at deres interface, menuer snart kommer til at ligne noget andet end et levn fra 90'erne.. Billedkvalitet, det kan de i høj grad..