Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#264113
Så gutter

Nu har jeg tænkt lidt, og tror snart jeg er klar! Og kan se der er lidt forskellige tilbud lige nu!

Apple TV 4k til ~1400 kr
Nvidia Shield TV til 1200 kr

HVAD skal man vælge? Syntes Infuse ser spændene ud, og ser ud til de opdatere tit (gør kodi dog også)

Men hvad er bedst og nemmest at gå til? Skal KUN bruges til media, ingen spil.. :)

Vi har dog kun 1 apple produkt, en Ipad :) Ellers køre vi Android telefoner
#264144
bullerfnis skrev:Apple TV 4k til ~1400 kr
Nvidia Shield TV til 1200 kr

HVAD skal man vælge? Syntes Infuse ser spændene ud, og ser ud til de opdatere tit (gør kodi dog også)

Men hvad er bedst og nemmest at gå til? Skal KUN bruges til media, ingen spil.. :)

Vi har dog kun 1 apple produkt, en Ipad :) Ellers køre vi Android telefoner
Helt klart Apple TV 4K, da det er supernemt at bruge.

Det er en fordel at du allerede har et Apple-id, så er 3/4 af opsætningen klaret.
(Folk, der intet Apple har i forvejen, har lidt udfordringer med at lave et Apple-id).

At I har Android telefoner betyder intet, da Apple TV jo har sin egen fjernbetjening.
#264264
Så skete det sku!

Kodi er kommet til xbox one! Så giver lige det en chance først, dog noget langsommere til at starte end atv og andre bokse, men sp slipper jeg for den ekstra boks!

Giver lige min xbox en chance for at være mit medie center.

Nu roder jeg bare med at få min nas vist derpå, men har da fundet en guide ?
#264265
bullerfnis skrev: Nu roder jeg bare med at få min nas vist derpå, men har da fundet en guide ?
Spændende at høre hvordan det går for dig.

Husk, at den kun klarer NFS filsystemet som share, så du skal aktivere dette på din NAS, hvis den kun har windows/samba aktiveret, eller får du aldrig delt/fundet noget share.
#264291
Yah Har fundet en guide til det med nfs, men har ingen pc så den er svær at indstille.. Min kæreste skulle lave opgave så kunne ikke lige låne hendes igår.. Det er sku bøvlet via ens telefon, så må vente til jeg kommer hjem fra sommerhus ? eller rode med det deroppe fra, men så kan jeg ikke teste det ?

Men skal jeg lave en bruger til xbox en så?