Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rechnagel
#247827
Har en ældre TLBB som booter direkte op i KODI. Nu leder jeg efter en ny afspiller som kan det samme. Nogen som har forslag til en ny model?
Brugeravatar
Af bbplayer
#247831
Jeg har haft en Kina box fra aliexpress til 230,- i en 6 måneders tid.

Synes selv den klarer 4K og HDR materiale (videor fra web) rimeligt fint når disse afspilles, den fås med 1Gbit ethernet nu, min er desværre kun med 100Mbps netværk men det kører.

Først havde jeg nogle Amazon bokse men de var lidt for lukkede og interface og installation af apps unødvendig besværlig selv om det nu er lettere, så er denne kina boks helt klart super.

Eneste negative er den ikke klarer 3D hardware switching på hdmi, så tv kan ikke automatisk skifte til 3D i Kodi, måske er fejl i kodi måske ikke.

Kik engang på aliexpress.com , og vælg dem med Android 5.0.x og opefter , der er flere varianter også med DVBC og DVBS tuner til Kodi brug, hvis man er til det.
Af Rechnagel
#247832
Fået der ikke afspiller der kører Linux / openelec så den booter direkte op i KODI. Ønsker ikke en afspiller der kører Android.
Af bleze
#247840
En Raspberry Pi 3 med LibreElec
Af ninja777
#247985
En BoxeeBox kan faktisk klare det.
Kommer dog an på hvad du skal bruge Kodi til.
Der kan kun komme Kodi 14.2 på den, pga. hardwaren, så en del apps virker nok ikke.
Af Rechnagel
#247986
Tror det ender med en Raspberry PI 3 med LibreElec, så undgår jeg Android, da den kun skal anvendes til KODI som medieafspiller.