Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jeppe.søndergaard
#237454
Jeg er selv i gang med at lede efter en ny mediaboks, og jeg er faldet over Wetek core, eller deres nye Wetek Play 2, som begge kører kodi. Jeg er dog ikke færdig med at undersøge markedet, men det er det bedste jeg lige har fundet, hvor kodi kan benyttes.
Af mbm
#237469
har wetek (1éren) liggende i en skuffe... Den var skuffende :)
Af GodmotherTycoon
#237472
Bruger folk virkelig stadig WD TV Live? Jeg droppede min for omkring 3 år siden, det tog jo evigheder at gøre noget som helst.

Ejer nu en nvidia shield, den kan afspille alt, køre Kodi, Plex, Plex Media Server(!), Netflix, Chromecast og så bruger den intet strøm.
Af ByteMe
#237476
Min WD TV Live (gen 3) fungerer perfekt. Jeg har dog slået automatiske opdateringer fra og er gået tilbage til en lidt ældre firmware end den nyeste, da der var lidt for mange bugs i de sidste versioner der kom fra WD og som netop gav en noget sløv og ustabil afspiller. Med den ældre firmware er den både hurtig og rimelig stabil. Står den tændt i dagevis kan den dog af og til fryse, men det klares så med en genstart. Ellers har jeg ikke oplevet nogen problemer og den æder jo nærmest alt, bortset fra de nye HEVC x265 codecs. :)
Af bullerfnis
#238885
Hvilke bokse kan tage DTS lyd og lign??

Chromecast kan kun tage AC3 så vidt jeg kan forstå? :) Mit Sony TV har plex men det har så ringe wifi at det er ubrugeligt, derimod kan min Chromecast ikke modtage DTS lyd :(

Så hvad skal man prøve næste gang af boks? Gider ikke Smart TV mere...
Brugeravatar
Af kerovan
#238892
Nvidia Shield!

Købte den også selv for nogle måneder siden, og når man først lige har fået den sat op, og installeret det man skal bruge (SPMC Kodi) Så er der ikke det den ikke æder, og afspiller. Og den virker helt fint med DTS HD-M og Dolby True-HD

Er virkelig glad for min ;)
Af bullerfnis
#238916
Nvidia Shield, hvad med dens WiFi modtager, er den god nok ? :) Jeg har min chromecast (den runde) som har fint signal inde i stuen. Men mit Smart TV har ikke.. Min bærbar har ca 80% signal derinde..

Mon den også vil kunne få ordentligt signal så?:) Så må jeg ønske mig sådan en :D Mangler dælme en som kan tage alle lydformater ! Så træls at få stereo ud når man har en fil med surround lyd i :D
Af Christianhave
#238974
GodmotherTycoon skrev:Bruger folk virkelig stadig WD TV Live? Jeg droppede min for omkring 3 år siden, det tog jo evigheder at gøre noget som helst.

Ejer nu en nvidia shield, den kan afspille alt, køre Kodi, Plex, Plex Media Server(!), Netflix, Chromecast og så bruger den intet strøm.
Bruger den ikke en del (omkring 5 Wat) i standby? Eller er det blevet fikset?