Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#259561
Mine b&w p7 kobler selv på?
Jeg behøver ikke skulle ind i indstillinger hver gang?
Det har nogengange drillet mig ift de kobler på min mobil istedet?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#259566
Men det er jo hele idéen med, at de har lavet egen chip (W1?) til Airpods og Beats hovedtelefoner. At man kommer udover den træge manuelle bluetooth parring enhed-for-enhed og hovedtelefonerne automatisk annoncerer sig selv/parrer overfor den nærmeste enhed.

Når jeg bruger mine Airpods tænker jeg ikke over at skulle vælge noget. Er jeg foran iPad, så tilslutter de denne og ligeså med iPhone. Er man i stuen ved Apple TV kommer de automatisk frem på listen.
#259567
Det er bare nogle elendige hovedtelefoner... No offense, men det er altså ikke inspirerende lyd hvis man er vandt til at BeoPlay H6 - som du vel nærmest har måtte ligge på hylden?
Af bromberg
#259568
Hmm ja, efter jeg har haft mine p7 til mobilen, tilkobles de ikke automatisk til atv nu.

Lidt tåbeligt, men ift det behov jeg har for hovedtelefoner, som kun er til film/serier så vil jeg trods alt hellere tilkoble dem manuelt, end se film med airpods
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#259569
Torben Rasmussen skrev:Det er bare nogle elendige hovedtelefoner... No offense, men det er altså ikke inspirerende lyd hvis man er vandt til at BeoPlay H6 - som du vel nærmest har måtte ligge på hylden?
En verden til forskel. Men der er så igen tre verdener til forskel op til mine BeoLab 9, som jeg helst hører musik på.

Jeg håber, at B&O på et tidspunkt får en automatisk bluetooth løsning á la AirPods. Så udskiftes H6. Den primære grund til at jeg ikke er sprunget på bluetooth-baserede over-the-ear hovedtelefoner er, at jeg ikke orker dette show med manuelt at skulle sidde og fjerne parring fra gammel enhed og tilføje igen, når man skifter enhed.
Af jramskov
#259587
Hmm...synes jeg skrev et indlæg tidligere, men det er væk? Eller mere sandsynligt: PEBKAC.
Anyway, som jeg husker det, forbinder mine B&O H9 automatisk til vores ATV4. Jeg ved ikke om det stadigt er gældende med seneste TvOS for jeg har fjernet mine H9 fra ATV4 igen da det var lidt træls den automatisk skiftede over til mine H9 når knægten tændte for ATV4 mens jeg lyttede til noget andet :)
Af Hilfiger
#259869
Rasmus Larsen skrev:Det tror jeg heller ikke, at de gør :) Apple har ret kraftigt indikeret, at de vil have alt over på trådløse ting.

Men husk at det skal være Airpods - ikke Earpods, som er de kablede. Da jeg selv ønskede mig Airpods i gave fik jeg Earpods :D

Hvordan synes du selv at de lyder vs de normale kablede øretelefoner man får med ved køb af iPhone's ?

Har du nogen ideer om hvornår vi kan forvente ny version af Airpods....jeg synes at have læst et sted at man ikke kan skrue op & ned for lydstyrke når man hører musik via iPhone.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#259893
Jeg synes, at de er ret sammenlignelige med de kablede.

Der er lige kommet en ny version, hvor casen understøtter deres "trådløse" opladning. Høretelefonen er vist de samme. Når du lytter fra iPhone skruer du op på sideknapperne på telefonen eller i app'en eller ved at bede Siri om at sætte volumen til et eller andet niveau. Når du lytter til musik via Apple Watch, så gøres det ved at skrue på drejeskiven.
Af Hilfiger
#261439
Nåh men tiden har ændret sig hos mig.
Jeg har solgt min ATV4K idag.

Jeg blev desværre aldrig god ven med fjernbetjeningen. Mens konen gad slet ikke bruge den.

Så nu er min Nvidia Shield tilsluttet igen og det spiller maks.

En ting burde komme snart..... DR TV app til Nvidia. Meeen den kommer nok en dag.

Kan nu bedre lide min Nvidia


Sent from my VTR-L29 using Tapatalk