Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bphhm
#258237
Pas på fup: Bestilte igår en ATV4K hos bilka da de markerede dem som på lager med 2 dages levering.

Fik så idag en besked om at de er i restordre uden nogen forventet leveringstid..... !:(
#258238
jeg bestilte et hos Bilka.dk d 3.okt med levering i dag men når jeg slår track and trace nr op så er den ikke kommet videre end at der står de har modtaget elektronisk info om pakken, så den kommer sku nok ik i dag. hmm Bilka.
#258249
ganske rigtigt. posten kørte lige forbi mig her til aften, hvor er det pisse træls når man så kan se de er på lager i varehuset i byen hvor jeg bor, så kunne jeg have kørt ud og hentet den istedet for, men den var ik på lager andet end på bilka.dk da jeg købte den. !:( :s
Af bphhm
#258260
Basto skrev:Fup er et voldsomt ord ..
Træt vejet ... Rooolig
Det har du nok ret i, og jeg skal da ærlig indrømme at jeg på forhånd overvejede hvor professionelle deres online shop nu var sammenlignet med dem der udelukkende lever af online handel.

Nu fik jeg så svaret...
#258271
Syntes det er tankevækkende at man kan bestille noget på Apple.dk søndag middag også kommer DHL med det mandag formiddag og det kommer endda ude fra et sted i EU men man kan ik bestille noget i DK og få det dagen efter og ikke engang 2 dage efter. Hvorfor skal det tage så lang tid internt i DK når det ik engang tager 24 timer for DHL at levere fra EU. ;) ;)
Brugeravatar
Af bbplayer
#258272
DanFrandsen skrev:Syntes det er tankevækkende at man kan bestille noget på Apple.dk søndag middag også kommer DHL med det mandag formiddag og det kommer endda ude fra et sted i EU men man kan ik bestille noget i DK og få det dagen efter og ikke engang 2 dage efter. Hvorfor skal det tage så lang tid internt i DK når det ik engang tager 24 timer for DHL at levere fra EU. ;) ;)
DHL / UPS leverer express pakker, HVIS du får det med dem direkte.
Når DHL i tyskland leverer på normale vilkår, så er det stadig PostNord som kommer med pakken, altså ingen super express.

Det ene firma klarer det for 80-100 kr, DHL tager 700kr+ express worldwide, 530kr nationalt, afhængig af flere parametre så apple kan have en god aftale med dhl, du får nok ikke samme vilkår. UPS er ikke billigere.
Hvis PostNord havde sådan prisniveau i DK, så ville det måske gå hurtigere, men nej, vi vil da ikke betale 500kr+ for at sikre pakken er der imorgen, og så kommer DHL senest kl 13 og som med andre, skal man bestille afhentning inden kl. 10.

Så prisen taget i betragtning for en helt almindelig, så kan bilka ikke hamle op med det, når de allerede får det til 20-30kr og national levering.
PostNord har ikke mere hvad de kalder express håndtering (mener jeg)

Måske synes du vilkårerne er ok, for 500kr+ :)

Glemte at , det kan jo være bilka online slet ingen havde på lager, så tager det butikken lang tid, og ikke postnord :)
#258273
Jeg betalte ikke en krone for levering fra Apple.dk ligesom Bilka.dk var gratis fragt så aner ik hvad Apple har for en ordning med leverandør via Apple.dk i forhold til Bilka men det var GLS der kom med pakken jeg kunne følge med Track and Trace via postnord.dk.