Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#267981
Start med at indstille billedet på din HDMI port på samme måde som når du ser via app’en - eller omvendt. Du må ind i alle menuerne og sikre at alt er ens.
Af dami4200
#268177
Er der andre der oplever lignede problemer med Apple TV?

------------------
Hej,

Jeg har for nyligt købt et Philips PUS 8102 tv, som jeg er super tilfreds med.

Jeg oplever dog ofte at når jeg betjener mit AppleTv med Philips fjernbetjening, så reagerer AppleTV'et dobbelt på tastetryk.

Hvis jeg f.eks. trykker på pilen op, så hopper AppleTv 2 takker op - og omvendt.

Andre som har dette problem, og i så faldt hvordan kan det løses?

Mvh
Dami
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=41173
------------------
Af St1ckboy
#269156
Det er en lang tråd - har lag af navigationen med remoten til ATV 4K været diskuteret? Er der andre løsninger end at købe Belkins Ultra High Speed kabel fra Apple (eller 2 hvis man har sin ATV koblet til receiver og receiver til TV via HDMI ARC).

På forhånd tak
Morten
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269163
Vil du købe kablet for at løse lag? For det vil ikke afhjælpe noget. Belkins kabel er ikke bedre end så mange andre. Det er bare dyrere.
Af St1ckboy
#269174
Det er jo spørgsmålet - rigtig mange rapporterer at det løser problemet. En forklaring er, at 4K HDR 60Hz gennem ‘dårlige’ kabler laver støj på 2.4GHz som forstyrrer Bluetooth forbindelsen mellem ATV og remote (og headsets). Jeg har bestilt et par Belkin kabler for at prøvet. Virker det er alt godt, gør det ikke ryger de retur...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269175
Belkins kabel er bare ikke unikt. De har ikke HDMI 2.1 certificering selvom de påstår det. Der er mange andre kabler som kan presse samme båndbredde igennem.
Af St1ckboy
#269179
Sikkert - men Belkins er det eneste specifikke kabel jeg har læst ‘løser problemet’. Jeg bruger allerede kabler der understøtter 4K HDR 18Gbps... Nu får vi se:-)
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 103