Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ahp
#262248
Er der andre der oplever problemer med DR appen?
Når jeg trykker på pause, så kan jeg ikke starte udsendelsen igen. Jeg kan heller ikke spole frem eller tilbage. Det har virket fint tidligere (for få dage siden), men altså ikke nu.
Af ahp
#262252
Ok. Jeg kører med v11.1, så det er tilsyneladende ikke kun beta’en der giver problemer.
Jeg har bemærket at nogle udsendelser heller ikke nødvendigvis starter fra starten. Mon ikke det så blot er DR der har lidt udfordringer i øjeblikket, måske?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#262280
Så må fejlen næsten ligge hos DR. Det må de se at få rettet. Jeg tror, at jeg fandt en midlertidig løsning: swipe ned fra toppen, hvorefter man kan pause/trykke afspil igen. Det virkede i hvert fald i går aftes, da jeg sad og undrede mig over, hvad der skete.
Af jramskov
#262281
Jeg har set en stor gul bjælke i app'en med info om at de er ved at "bygge om" eller noget i den stil, kan det måske have noget med det at gøre?
Brugeravatar
Af Naiera
#262370
Jeg har lip sync-problemer med i hvert fald Apples eget indhold, som f.eks. Supergirl, Arrow og Flash købt på US iTunes. Det sker uanset om jeg sætter den til at skifte automatisk eller manuelt indstiller apparatet til at sende 1080p24 ud.

Indhold fra Hulu virker umiddelbart at se fint. Hvis jeg går tilbage til 60Hz på det hele er der selvfølgelig ingen problemer, og jeg har heller aldrig haft problemer med 23.976 eller 24.000Hz fra Oppo’en. TvOS 11.2 blev opdateret i går.
Brugeravatar
Af Naiera
#262374
Og Legends of Tomorrow (jeg skulle jo se det sidste afsnit af Crisis on Earth-X) på Netflix virkede fint.

Da jeg lejede Wind River på Vudu for en uges tid siden virkede lyden i øvrigt også som om den ikke passede.
Af aalb1970
#262400
Jeg oplever lip sync issues med 50 Hz indhold i iTunes og HBO Nordic, hvis boksen er indstillet til "bedste lydkvalitet" eller "Dolby Digital 5.1". Det kan kun fikses ved at indstille lydoutput til stereo. Boksen er sat til mit LG B7V og lyden kører via ARC til min receiver. Det underlige er, at det kun gælder 50 Hz indhold. 24 Hz indhold fra Netflix og iTunes har ingen lip sync issues. Kører med 11.2 beta.

Opdatering:
Som Neira oplever jeg også lidt problemer med indhold i iTunes. TV serien It (Stephen King) og Showdown in Little Tokyo har begge lip sync issues, der dog kan fikses ved at sætte A/V delay til +75.
Senest rettet af aalb1970 30. nov 2017, 19:41, rettet i alt 1 gang.
Af Antaeus
#262402
Hvad er BD en forkortelse for ?

Puha, lip sync er lidt af et skræk scenarie, jeg håber jeg kan undgå det.
Får mit LG OLED tv i morgen.
Brugeravatar
Af Naiera
#262403
Blu-ray Disc.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 103