Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiesel
#261312
Har altid brugt KODI, men er nu skiftet Infuse Pro på Apple TV4K. Jeg synes UI næsten er perfekt, problemet er bare at Infuse er virkelig ringe til at skaffe metadata. Har så overvejet Plex Server som backend og Infuse som klient, men sådan som jeg kan forstår det så virker det ikke endnu.

Hvad gør I?

Ved godt at jeg kan bruge plex klienten i stedet for Infuse, men synes bare ikke det er ligeså godt som Infuse.
Af PetVil
#261316
Vedr europæisk eller amerikansk "produceret" skifter det så også på Netflix selvom firmaet er US baseret - eller vil det altid opføre sig som et US produceret program?
Hvad m iTunes - skifter det også?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#261318
Det har ikke noget med land at gøre. Det handler om indholdet og den frekvens det er gemt i.

Det er op til app-udvikleren at få det implementeret.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#261372
PetVil skrev:Vedr europæisk eller amerikansk "produceret" skifter det så også på Netflix selvom firmaet er US baseret - eller vil det altid opføre sig som et US produceret program?
Hvad m iTunes - skifter det også?
Det virker allerede med Netflix og iTunes i betaversionen af tvOS 11.2. Se eventuelt vores video her: http://flatpanels.dk/nyhed.php?subactio ... 1509614223
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#262179
Blot en statusopdatering på 4K HDR kataloget i iTunes. Der er for nylig tilføjet en god bunke titler.

Blandt andet:
- 8x Harry Potter-film
- 2x Planet of the Apes-film
- Terminator Genisys
- Oblivion
- Fifty Shades Darker
- The Mummy
- Billy Lynn’s Long Halftime Walk
- Fast & Furious 8
- 2x Bourne-film

En del af nyhederne over de seneste uger kommer fra Universal, Paramount og Columbia (Sony) - altså de 3 store studier, som manglede i DK ved lancering.

Der er nu 170 titler i alt, heraf 105 med Dolby Vision.

Fuld liste: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1505448066
Af Antaeus
#262183
Sjovt, jeg synes Oblivion var en skuffelse, men med 7.0 på imdb så er der jo en del som kan lide den.
Men smag er jo smag og behag ;)

Jeg synes til gengæld at Harry Potter filmene er mægtig interessante selv om jeg allerede har dem, men det er på DVD.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#262187
Ja, som HDR-indhold er de interessante, men som film synes jeg de er super-ærgerlige. Rowling formår ikke at skrive en slutning til en film, så samtlige film lider under, at man har kørt begivenhederne helt op i en spids, for så bare at slutte af med et eller andet miskmask af en hovsa-slutning, som slet ikke har nogen umiddelbar sammenhæng med det man har set gennem filmen. Twistet på handlingen er altid så komplet uforudsigelig og grebet op af hatten (i visse tilfælde bogstavelig talt), at det ødelægger filmene. Slutningen på afsnit 8 er så dybt latterlig, at den næsten sætter spørgsmåltegn ved, om Rowling overhovedet har vidst hvordan HP/moderen/Voldemort hang sammen fra begyndelsen.

Til sammenligning er "Fantastiske Skabninger" - i min mening - en langt mere gennemarbejdet og seværdig film end Harry Potter serien er.

Surt opstød. Sorry, men jeg har virkelig meget imod den måde historien er bikset sammen på. Universet er underholdende, men historien hænger ikke sammen. Ikke engang for børn.
Af Antaeus
#262190
Ok, jeg er overrasket.
Jeg finder Harry Potter filmene særdeles underholdende nærmest hele vejen igennem selv om der er plothuller osv.
Fantastiske Skabninger holdningen kan jeg slet ikke følge med på grund af den dårligt skrevne historie. Plottet er jo elendigt eller nok nærmere tæt på ikke tilstedværende, men fordi universet er så godt så føler man sig alligevel rimelig underholdt, men for mig er der laaangt op til Harry Potter standard.
Senest rettet af Antaeus 28. nov 2017, 20:45, rettet i alt 2 gange.
Af ahp
#262248
Er der andre der oplever problemer med DR appen?
Når jeg trykker på pause, så kan jeg ikke starte udsendelsen igen. Jeg kan heller ikke spole frem eller tilbage. Det har virket fint tidligere (for få dage siden), men altså ikke nu.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 103