Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steen6400
#259133
Kewin skrev:Personligt synes jeg, at specielt kampene imellem Mechs og Kaiju (især Battle of Hong Kong) i Pacific Rim 4K/DV via Apple TV 4K så mega lækker ud på mit B7V TV! <3
Så den i går, købspris 49,- kr :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#259903
Vi opdaterer stadig listen over 4K HDR film på iTunes.

Der er i dag tilføjet en håndfuld titler primært fra Paramount. Der manglede ved lancering titler fra Paramount, Universal og Sony Pictures (inkl. Columbia), men de er så småt ved at tilgå nu, så hvis I allerede ejer dem, så er de også ved at blive opgraderet til bedre kvalitet.

Listen findes her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1505448066
Af rtrane
#259942
Ny beta af tvOS i dag, der inkluderer følgende:

- Automatic mode switching to native frame rate and dynamic range of video content with Apple TV 4K
- Support for switching Apple TV 4K display output to SDR for apps that are GPU-bound when running in HDR

SUPER god nyhed, hvis det er implementeret ordentligt!! Glæder mig at høre, hvad jer der har det nye Apple TV siger.
Af Zabina Matzen
#259966
Jeg har lige investeret i et ATV 4K i dag, men oplever allerede problemer. ?

Lyden hakker 5-6 gange før den spiller flydende.
Underteksterne på Netflix (eneste jeg lige har testet) forsvinder efter X antal minutter. Skal så gå tilbage og ind i afspilningen igen før underteksterne kommer igen. ☹️
Af wiesel
#259973
Automatic mode switching to native frame rate and dynamic range of video content with Apple TV 4K

Betyder det at hvis man kører 50/60 hz i opsætningen, så vil den automatisk skifte til 24 hz (HDR10/DV) hvis man afspiller en BluRay film/iTunes/Netflix etc. og så tilbage igen når man er færdig ligesom i KODI?
Senest rettet af wiesel 31. okt 2017, 00:30, rettet i alt 1 gang.
Af wiesel
#259984
I videoen lyder det som om at hvis udvikleren i forvejen bruger en bestemt viewcontroller (ved så ikke om det er noget alle apps bruger) som allerede er i tvOS, så behøver de ikke gøre noget for at understøtte det.
Brugeravatar
Af bbplayer
#259985
Ok, har ikke gjort et nummer ud af det. Det lyder så som de har være fornuftige og sikret det bare virker fra dag et for de fleste brugere når den opdatering frigives.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#259988
Zabina Matzen skrev:Jeg har lige investeret i et ATV 4K i dag, men oplever allerede problemer. ?

Lyden hakker 5-6 gange før den spiller flydende.
Underteksterne på Netflix (eneste jeg lige har testet) forsvinder efter X antal minutter. Skal så gå tilbage og ind i afspilningen igen før underteksterne kommer igen. ☹️
Problemet med lyden kender jeg ikke. Er det alle apps?

Fejlen med undertekster hos Netflix ligner en fejl i Netflix's app. Det irriterede også mig grænseløst i går, da vi så Stranger Things. Du burde dog kunne få dem frem igen ved at slå undertekster fra i topmenuen og så til igen.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 103