Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
#256506
Rasmus Larsen skrev:De siger, at den også findes i 4K HDR version, men den har de dog ikke uploadet til YouTube.
Jo da. Den har bare været længere tid om at processere, men den er der.
Af lunddal
#256514
Ah ok - så ikke lige, at du skrev HDR og tænkte samtidigt på, at der gik en del tid før 4K-udgaven var klar ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#256520
Så snart "TV"-appen kommer herhjemme, så dør video-afspilleren. Det ville jeg være ret ked af, da du så ikke længere kan synkronisere dine film fra PC'en til eks. iPad.
Af bromberg
#256540
Jeg ved sgu ikke helt hvorfor, men jeg var ret skuffet over atv præsentationen. Jeg ved ikke helt hvad jeg havde forventet, men det virkede som en event der bare skulle overstås - omvendt var der jo heller ikke ret meget at sælge det nye atv på.
Bevares 4K og HDR/Dolby Vision og jeg skal da bestemt også have det. Jeg havde dog forventet vi fik siri langt mere udbredt. Ligeledes tv app´en. Jeg troede ligeledes at der ville komme lidt info om homepods og mulig integration med atv som center.

Tænker at til mit behov får jeg "kun" uhd og hdr. Spil osv gør jeg mig ikke i på atv alligevel.
Som det har været påpeget andre steder, så tror jeg desværre heller ikke vi får 24p i denne enhed her. Det sker nok først når hdmi standarden tillader det automatisk. Selvom jeg ikke helt forstår den tænkning.
Jeg mener at jeg med min gamle Imac, kunne få ihvertfald kodi til at skifte hz alt efter materiale. Så mit håb ville have været noget lignende på atv 4k.

I sidste ende så hedder det også atv 4k og kan vel mere ses som skiftet fra ps4 til ps4 pro. Umiddelbart er der kun tilført features man godt kunne argumentere for var på en enhed fra 2015.
Men jo jo jeg skal da havde det alligevel;). Var alligevel på jagt efter et atv4 til unger, så det er en kærkommen lejlighed alligevel.
Her er jeg rigtig glad for synkronisering at hjemmeskærmen. - Men hvordan skal det så forstås? Synkroniseres mine login også mon, så 2 identiske atv blot kræver et login?
Det er jo væsentligt ift antal tilladte enheder hos eks netflix osv