Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#222414
Jeg forventer at købe et apple tv i den kommende uge, men er lidt tøvende på at cutte antenne kablet.
Yousee afviser at lave en app til apple tv - for nu.
Men så slog deg mig at jeg havde mit gamle elgato eyetv.
Er det sandsynligt de vil lave en app til ATV4?
#222471
Jeg har ikke hørt noget om, at de har en app på vej. Jeg tror nu nok, at YouSee skal overgive sig og udgive apps, når de finder ud af, at de ikke længere kan "styre" hele tv-oplevelsen med deres egen boks. Men hvornår det sker er naturligvis spørgsmålet.

Du kan bruge Airplay indtil da. Jeg synes Airplay er blevet hurtigere og mere stabil på den nye boks.
Af bromberg
#222474
Tror du har helt ret. Hvis de fortsat vil sælge pakker, så må de op på beatet og forstår ærlig talt ikke de ikke er med.
Jeg er rigtig glad for de pakker min antenneforening har igennem Yousee, men med den stædighed koster det nok en kunde her og ja hele svigerfamilien og egen familie cutter ligeledes, af den simple grund.
Dernæst så så jeg eyetv laver en boks der kan sende via app. Udfra youtube ser det ud til at vedkommende havde en elgato app til eyetv.
Så jeg ville virkelig gerne vide om der ligger sådan en app allerede, for så beholder jeg min antennepakke
Af Jonas Neve
#223491
Virker "Elgato EYETV NETSTREAM 4C" på danske cabel-tv udbydere? Har selv Waoo, men vil da være MEGET interesseret i at finde ud af om dette produkt ENDELIG lukker hullet efterladt af SlingBox/SlingMedia som ikke virker på DVB/C og MPEG4 osv.... tænker båd, sommerhus etc. som vil være en helt igennem fantastisk løsning, og ikke mindst en ordenligt velfortjent smack in the face til tv-udbyderne som desperat forsøger at holde på os! Kan FlatPanels ikke grave lidt og teste de forskellige løsninger?
Af hodingi
#223764
Er der nogen erfaring med Telia Tv.
Jeg er blevet træt af Canal Digital
på parabol, og vil skifte til Telia
over internettet, med Apple Tv
boksen. Er deres app noget vær?
(Telia siger at det virker på Apple
Tv???)
#223766
hodingi skrev:Er der nogen erfaring med Telia Tv.
Jeg er blevet træt af Canal Digital på parabol, og vil skifte til Telia over internettet, med Apple Tv boksen. Er deres app noget vær? (Telia siger at det virker på Apple Tv???)
Telia TV har ingen app på Apple TV endnu, men de understøtter Airplay. Jeg ville dog ikke anbefale det til den daglige tv-brug. Så skal I have fat i en iPhone/iPad og åbne Telia TV app'en der hver gang I vil se tv-kanaler.

Forhåbentlig arbejder de på en fuld app.
Af jramskov
#223821
Som skrevet i en anden tråd, så er vi gået all in på Apple TV. Vi havde den lille pakke fra Viasat igennem Waoo, men den har vi nu opsagt. Vi har nu DR og Viaplay. Om vi på et tidspunkt tilvælger TV2 hvis de kommer med en app, det ved jeg ikke. Indtil videre har vi levet fint uden. Det vi savner mest er en "TV oversigt".
Af Jonas Neve
#223828
Rasmus Larsen skrev:
bromberg skrev:Er der noget nyt under solen ift elgato på Apple tv4?
Jeg har intet hørt.
Hi Rasmus. Hvad med Elgato som hardwareløsning, virker det i DK? DVB-C, MPEG4 og alt det andet??
Takker.