Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#223847
jramskov skrev:Som skrevet i en anden tråd, så er vi gået all in på Apple TV. Vi havde den lille pakke fra Viasat igennem Waoo, men den har vi nu opsagt. Vi har nu DR og Viaplay. Om vi på et tidspunkt tilvælger TV2 hvis de kommer med en app, det ved jeg ikke. Indtil videre har vi levet fint uden. Det vi savner mest er en "TV oversigt".
Kan du ikke blot hente en App til det Apple-produkt du alligevel sidder med i hånden ;) Der findes adskillige TV-guides til iPhone og iPad, som kan give dig et overblik over de kanaler du har.
Af jramskov
#223861
Hvad har de meldt ud?

Jeg ville ikke blive overrasket hvis det kom med som en funktion i Siri på et tidspunkt: "Siri, vis mig hvad der sendes lige nu" eller "vis mig en oversigt over alt live sport".
Af stefsims
#229599
Jeg opfordrer hermed alle der har EyeTV appen til at gå ind og anmelde appen i AppStore, med en kommentar om support for Chromecast.

Yousee app'en har Chromecast support, TV2 Play har Chromecast support. ALT har efterhånden Chromecast support. Men EyeTV har i hænder på Elgato været meget sløve.
Nu er EyeTV dog købt af et kinesisk firma og mon ikke de kan sætte lidt mere gang i support og opdateringer?