Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChrisJJ
#243572
Der er altså et eller andet helt galt med vores ATV4. For det første smider den ofte indstillingerne. Har jeg valgt lys baggrund forsvinder denne indstilling og går over på mørk. Eneste mulighed for at få lys baggrund igen er at genstarte. Og her i dag har jeg forsøgt mig med at installerer BBC iPlayer. Har en konto hos Unlocator men det spiller ikke. Og nu kan jeg ikke afinstallere iPlayer igen. Den findes simpelthen ikke i listen over app's. Det er godt nok underligt.
Af Vasen
#243700
Hvilken HDMI setting vil i anbefale? Auto, RGB osv. Tvet er pt et Panasonic plasma (50V20).
Af LarsSørensen
#243703
Pedersen175 skrev:Okay, kan nok acceptere dette fra stofa support på facebook:

App'en skulle gerne være klar her i starten af det nye år. En præcis dato kan jeg desværre ikke komme med.

De bedste hilsner
Louise
Stofa Teknisk Support
Dét lyder spændende!
Den første store kabeltv-udbyder med ATV-app!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#244366
Vasen skrev:Hvilken HDMI setting vil i anbefale? Auto, RGB osv. Tvet er pt et Panasonic plasma (50V20).
Auto burde være fint.

Hvis du vil køre RGB, så skal tv'et også opsættes til at forvente RGB-input på den HDMI-port, som Apple TV er tilsluttet. Men RGB-indstillingen er som udgangspunkt inkluderet i boksen for at gøre det muligt også at tilslutte den til en PC-monitor.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#244368
LarsSørensen skrev:Er der nogen, der har erfaringer med Steelseries Nimbus-controlleren?
Kan I anbefale nogen spil, der understøtter den?
Jeg har den. Det er en fin controller. Ikke på niveau med Xbox og PS DualShock, men stadig ret fin. Batteritiden er god og så oplades den med standard lighting-stik.

Jeg har brugt den til bl.a. Rayman, Lumino City og Calvino Noir.
Af jramskov
#244924
Rasmus Larsen skrev:Jeg forstår stadig ikke spil-strategien på Apple TV...

Netop Super Mario er da sådan en spil, som de skal arbejde med næb og klør for at få på Apple TV samtidig med på iPhone/iPad.
Fuldstændig enig - forstår ikke at Mario ikke også er tilgængelig på ATV, det ville da være oplagt!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#244942
tvOS 10.2 er på vej. Første beta blev frigivet i går.

Det lyder dog ikke som om, at der er de store nyheder:
"About tvOS 10.2 beta

tvOS 10.2 includes includes new features, bug fixes, and improvements in the OS and SDK including:

– Accelerated Scrolling support for UIKit and TVMLKit apps
– Device Enrollment Program support
– Expanded Mobile Device Management support
– Support for the VideoToolbox framework"

Forhåbentlig kommer der mere i senere betaer.

Det lyder som om, at "Accelerated Scrolling" gør det muligt at bruge touch-feltet på fjernbetjeningen til at scrolle hurtigere igennem lange lister.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 38