Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen
Af jramskov
#254357 Andre der oplever at youtube app'en ikke opdaterer indholdet? Jeg abonnerer på nogle få kanaler, men oplever at jeg skal genstarte app'en for at den opdaterer med nyeste indhold. Savner en "refresh" knap :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#254480 Det er frustrerende, at vi danskere stadig ikke har Siri og universalsøgning på Apple TV. Hvis man alligevel er nysgerrig på, hvad status er på integrationen af tjenester i andre lande, så holder Apple denne oversigt opdateret:
https://support.apple.com/en-us/HT205321
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#254880 Næste Apple TV får Dolby Vision HDR, foreslår firmware

Også 4K, HDR10 og HLG.

En interessant detalje er naturligvis om Apple kan tilføje nogle af HDR-formaterne til den nuværende Apple TV med tvOS 11. Dolby Vision skulle f.eks. understøttes helt ned til HDMI 1.4, ifølge dem selv.
Af jramskov
#254886 Ser bestemt ud til at blive en solid opdatering. Spændende hvor kraftfuld den bliver mht. spil.
Sålænge vi fortsat har en ældre 1080P TV, tror jeg dog vi venter med at opdatere
Af rkc
#255229 Mit ATV 4 hakker meget i billedet ved hurtige bevægelser med stofa appen er det app der er noget galt med eller ???
Af rkc
#255569 Det er ikke kun appen har jeg opdaget det er generelt, kan det være mit kuro tv ? men der er intet galt når jeg ser på min parabol.

Jeg har prøvet at ændre indstillingerne på atv og kigget om der kunne gøres noget på tvèt uden held