Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#228113
Så er der Update til NVIDIA Shields
Har selv hentet :-)
Ha lidt tålmodighed efter genstart af Nvidia Shields, det går lang tid inden den er klar.
Husk når I starter op og bliver spurgt om I vil tilføje jeres SD-card til intern hukommelse, så husk at vælge ekstern hukommelse :-)
#228129
Så vidt jeg husker introducerede de en fejl med farvegengivelsen i 2.0, samme fejl som originalt blev introduceret i Android 6.0.

De udgav så 2.1 softwaren som rettede dette, jeg mener også årsagen til fejlen blev rettet i en af 6.0.1 patchesne i december eller januar.
#228135
Som sagt før min NVIDIA Shields kører upåklageligt, alle de børnesygdomme som der skrives om har jeg ikke stødt på, mange har skrevet at de har problemer med den rigtige opløsning, tror hvis man giver Shieldsen den rigtige hardware, i form af Surround receiver og TV med 4K og de rigtige HDMI kabler. Så har Shieldsen lettere ved at køre optimalt. Min erfaring er at hvis man skifter al hardware samtidig, får man det bedste resultat, så det er teknisk er på samme niveau, den med at skifte en del i anlægget, falder ikke altid lige godt ud.