Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#258888
Kan det passe at der ikke er bogen hjælp at hente på valg af soundbar? Jeg har et budget på 4000-5000 (hvis i har nogle forslag til lidt over og lidt under, så er det også let fint)
Jeg regner med at købe den Black friday og vil gerne vide hvilke modeller jeg skal kigge efter

Lige nu har jeg Heos Homecinema i tankerne, er der nogle der har erfaringer med den?
#258994
Er det dit endelige budget, eller vil du smide mere efter det senere?
Hvis du har planer om at smide mere i, vil jeg anbefale Sonos. Playbar eller playbase fås brugt til de penge. De er ret solide, så jeg ville ikke tøve med brugt køb.
Den kan udbygges med bagkanaler.
Hvis det er dit endelige budget syntes jeg heos bar er et godt bud. Min søster har den og jeg syntes den levere udemærket til prisen.
#259059
bromberg skrev:Er det dit endelige budget, eller vil du smide mere efter det senere?
Hvis du har planer om at smide mere i, vil jeg anbefale Sonos. Playbar eller playbase fås brugt til de penge. De er ret solide, så jeg ville ikke tøve med brugt køb.
Den kan udbygges med bagkanaler.
Hvis det er dit endelige budget syntes jeg heos bar er et godt bud. Min søster har den og jeg syntes den levere udemærket til prisen.
Mine planer er nok at det er det endelige budget. Har du nogle kommentarer til bassen, nu da din søster har den. Virker den fint til film og serier? :D
#259064
De købte den pakke til 4500kr, ved ikke hvad den står til idag.
Jeg har ikke set film på den, men til musik i deres hus syntes jeg den leverede fornuftigt.
Altså til prisen er det en god pakke, men det er ikke en fantastisk løsning:).
Hvis det er endeligt budget for dig, så syntes jeg man får meget her ihvertfald.
Især med indbygget streaming.

Ellers skal du overveje en brugt b&w panorama. Den er stadig god syntes jeg - men foretrak selv en subwoofer til den
#259091
bromberg skrev:De købte den pakke til 4500kr, ved ikke hvad den står til idag.
Jeg har ikke set film på den, men til musik i deres hus syntes jeg den leverede fornuftigt.
Altså til prisen er det en god pakke, men det er ikke en fantastisk løsning:).
Hvis det er endeligt budget for dig, så syntes jeg man får meget her ihvertfald.
Især med indbygget streaming.

Ellers skal du overveje en brugt b&w panorama. Den er stadig god syntes jeg - men foretrak selv en subwoofer til den
Jeg tror det bliver den løsning jeg vælger. Jeg ville bare gerne have lidt flere muligheder jeg kunne kigge efter på Black Friday