Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Tagerasmussen
#254447
Hej

Den er godt nok rimelig ny men nogen der har hørt den nye soundbar fra Yamaha yas 207 ? Den forhandles hvis lige nu kun af AV i Sønderborg.

Var ellers på vej ud efter Denon dht-s514 men denne Yamaha lyder også ret interessant.
Af Jens Holm
#254656
Jeg har bestilt den, men den er ikke kommet endnu. Jeg skriver et par linier når den har spillet et par timer.
Af Jens Holm
#254727
Den har nu spillet et par timer, og der er lidt reflektioner

Bassen er god, ikke afgrundsdyb eller voldsom, men den er der uden at være pressende, let tilbageholdende, der kan med fordel skrues lidt op

Diskanten mangler lidt liv i toppen, men er ellers fint med, og mellemtonen er som den skal være. Cleartext er absolut værd at bruge, stemmer bliver klarere, det er ikke kun en gimmick.

Tilslutning fungerer fint, ingen problemer. Jeg oplever de samme særheder, som jeg har med andre mærker, det ligger givetvist i resten af setuppet, og ikke i soundbaren.

Indtil videre er mit indtryk at der er meget lyd for pengene, til gengæld er der sparet lidt på features. Ovenstående kritikpunkter er mindre end jeg havde håbet på, så indtil videre, så er jeg rigtig godt tilfreds
Af Tagerasmussen
#254751
Ok super tak for tilbagemeldning.

Havde godt nok overvejet Denon dht-s514 soundbar mange gange da den koster det samme nu. Men tror nu at det bliver yamahaen