Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af libijoe
#224529
Hej
Skal fungere med en NAS server og WiFi, må ikke være "sart" (bruges i et køkken), gerne farverig og så vil det være fedt hvis den kan styres fra en WP telefon.

Har du et forslag?
Af janbau
#224533
Der tilbud på 2 HEOS 1 fra Denon til 1999 kr. fra Hifi-klubben. Så kan du lade dem køre som stereopar i et rum. Eller have musik i 2 rum.


Fugtbestandigt og særdeles kompakt design (vandafvisende med Splashguard monteret)
• Understøtter Spotify Connect, TIDAL (WiMP), Napster, Deezer, internetradio og streaming af din egen musiksamling fra smartphone, tablet, PC eller netværksharddisk
• Suverænt brugervenlig HEOS app-kontrol (Apple iOS/Android)


https://www.hifiklubben.dk/streaming/he ... hojttaler/
Af libijoe
#224561
hans123 skrev:Du må beskrive opgaven bedre.
Ønsker du kun en ?
Eller skal der være flere i huset ?
Hvad er dit budget ?
For at kunne beskrive en opgave, skal du have viden - og den har jeg ikke. Derfor det åbne spørgsmål. :-)

Her og nu er det et rum, jeg ønsker lyd i - køkkenet.
Budget - kan se at Fona sælger Samsung M7 til ca 1300,-/stk og HiFi-klubben har 2 Helios til 1995,- - så i det leje.
Af DanKai
#224574
Har selv WP - og det bliver svært at finde en app til det - desværre - men har et håb om at BlueSound kommer med det på sigt da de allerede har en Windows applikation. Samtidig synes jeg også at BlueSound spiller helt fantastisk.

Se på det i hifi klubben hvis du skal ned at se på lyd.

Dan
#224584
Sonos har haft en Windows applikation i alle de år jeg har brugt dem, men der har ikke affødt en app til WP. Jeg ville ikke holde vejret i forventning.