Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af humber
#247452
Rasmus Larsen skrev:Så er opdateringen, der sænker HDR input lag på 2016 OLED på vej ud:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1480589541


Til dem af jer med OLED, så skal PS4 Pro signalet se sådan her ud, når HDR kommer korrekt igennem. I kan tjekke med info-knappen på fjernbetjeningen.

Billede

HDR-signalet er i HDR10 formatet.
BT.2020 angiver containeren for det udvidede farverum (kaldes også Rec.2020)

Hvordan får du den til at skrive PS4 PRO ?
#247454
humber skrev:
Rasmus Larsen skrev:Så er opdateringen, der sænker HDR input lag på 2016 OLED på vej ud:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1480589541


Til dem af jer med OLED, så skal PS4 Pro signalet se sådan her ud, når HDR kommer korrekt igennem. I kan tjekke med info-knappen på fjernbetjeningen.

Billede

HDR-signalet er i HDR10 formatet.
BT.2020 angiver containeren for det udvidede farverum (kaldes også Rec.2020)

Hvordan får du den til at skrive PS4 PRO ?
Du kan selv skriver hvad den skal hedde under inputs menuen som du kommer til ved at trykke knappen under scrollhjuket. :)
Af humber
#247485
Rasmus Larsen skrev:Min PS4 Pro har dog selv gjort det. Xbox One S har på tilsvarende vis bekendt navn overfor tv'et :)
Det er sjovt mit så ikke gør. Det eneste jeg skulle kunne se der er forskel er at dit måske er 65" ? Men det burte jo ikke have noget at sige :)
#249720
humber skrev:
Rasmus Larsen skrev:Min PS4 Pro har dog selv gjort det. Xbox One S har på tilsvarende vis bekendt navn overfor tv'et :)
Det er sjovt mit så ikke gør. Det eneste jeg skulle kunne se der er forskel er at dit måske er 65" ? Men det burte jo ikke have noget at sige :)
Mit er også 55". Jeg tror ikke jeg har gjort noget særligt andet end at slå HDMI CEC-styring til i standby. Det er dog næppe udslagsgivende for dette, tænker jeg?
#249730
Jeg har stadig GTA V, Tomb Raider og BF 1 liggende, som jeg skal have spillet igennem - og jeg gider ikke gå i gang med dem før jeg har gennemført Uncharted 4... men HZD ser sq fed ud.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19