Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CSP
#260384
Den nye Xbox one X er sgu en kæmpe fornøjelse at spille på! Den æder 4K HDR råt og uden at sige en lyd, den er nærmest helt lydløst, helt utroligt! Det betyder mere end jeg lige troede.
Af Makaus
#260386
CSP skrev:Den nye Xbox one X er sgu en kæmpe fornøjelse at spille på! Den æder 4K HDR råt og uden at sige en lyd, den er nærmest helt lydløst, helt utroligt! Det betyder mere end jeg lige troede.
Hvordan har du allerede fået fingrene i den? ;;)

Vil du uploade en video af den i et 4k spil, bare for at få en idé af blæseren.
Af CSP
#260387
Power sendte den igår og så modtog jeg den hertil aften, så thumbs up til Power :)

Ved ikke helt hvordan jeg uploader en video herinde, men ved der er videoer på youtube der viser hvor lidt den larmer.
#260426
CSP skrev:Power sendte den igår og så modtog jeg den hertil aften, så thumbs up til Power :)

Ved ikke helt hvordan jeg uploader en video herinde, men ved der er videoer på youtube der viser hvor lidt den larmer.
Uha jeg har en lang arbejdsdag tilbage og har fået besked om at min er klar til afhentning i lokalt posthus. O-O Ventetiden slår ihjel :p
#260459
Argh! Rise of the Tomb Raider ejer jeg også på PS4. Er der udmeldinger om, hvorvidt HDR også følger til PS4 Pro?

Udvidelsen til Horizon Zero Dawn kaldet The Frozen Wilds er i øvrigt kommet. Jeg har ikke købt udvidelsen (er den noget værd?), men Horizon Zero Dawn er efter min mening stadig et af de visuelt flotteste spil i HDR og en god demonstration af, hvad HDR gør ved spiloplevelsen.
Lidt info om udvidelsen: https://blog.us.playstation.com/2017/11 ... ovember-7/
Af Kewin
#260468
Rasmus Larsen skrev:Argh! Rise of the Tomb Raider ejer jeg også på PS4. Er der udmeldinger om, hvorvidt HDR også følger til PS4 Pro?

Udvidelsen til Horizon Zero Dawn kaldet The Frozen Wilds er i øvrigt kommet. Jeg har ikke købt udvidelsen (er den noget værd?), men Horizon Zero Dawn er efter min mening stadig et af de visuelt flotteste spil i HDR og en god demonstration af, hvad HDR gør ved spiloplevelsen.
Lidt info om udvidelsen: https://blog.us.playstation.com/2017/11 ... ovember-7/
Jeg kunne da næsten ikke forestille mig andet end, at ROTR selvfølgelig også langt om længe får en HDR opdatering til PS 4/PS 4 Pro. Der skulle jo ikke være noget Xbox eksklusivt over HDR dertil andet end noget promovering af deres nye konsol.

Jeg har spillet og gennemført grundspillet på mit gamle setup, og i går aftes begyndte jeg på The Frozen Wilds. Spillet ser da pænt ud på et 55" B7 med HDR på en alm. PS 4 :)

Hvordan lagde du mærke til forskellen imellem non-HDR og HDR i Horizon Zero Dawn?
#260480
Jeg synes, at det er særligt udtalt i himlen, typisk ved daggry og skumring, hvor landskabet bades i de lilla eller grønne toner. Men også de store kontraster imellem mørke og så de små lysende elementer, som sidder på robotterne. Generelt er der bare mange flotte detaljer, som gør sig rigtig godt i HDR i Horizon Zero Dawn, synes jeg :)

Jeg er begyndt på Uncharted 4 igen efter jeg gennemførte Lost Legacy. Åbningsscenen ude på vandet synes jeg også gør sig rigtig godt i HDR med de store kontraster imellem mørket og lyset.
#261479
Nogen der har prøvet det nye Assassins Creed: Origins, på PS4 Pro?
Og hvordan grafikken samt spillet er?
Overvejer nemlig at købe det, da jeg mangler noget nyt efter jeg blev færdig med Uncharted 4
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19