Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KimHansenDK
#235196
mbm skrev:Ja jeg ringede og spurgte.
Okay. Kan blot se på Microsofts egen side, at release date er 31. august. Er ved at sælge min PS4, men vil ikke skille mig af med lige nu, hvis jeg alligevel ikke kan få Xbox One S nu her :)
Af mbm
#235234
KimHansenDK skrev:Den står ikke som værende på net lager længere. Så enten er der mange, der har bestilt, eller også er der nok tale om en fejl...
Jeg fik ordret mens den var på lager
Af BrianH
#235252
mbm skrev:
KimHansenDK skrev:Den står ikke som værende på net lager længere. Så enten er der mange, der har bestilt, eller også er der nok tale om en fejl...
Jeg fik ordret mens den var på lager

Det bliver interessant at se om du får den, men det lyder underligt, at Expert skulle have/haft den på lager, når f.eks. Amazon siger "This item will be released on August 31, 2016."
Af loke132
#235354
Jeg kigger om efter en ny konsol. Jeg kan se der kommer en ny Xbox One S som er en opgradering af den nuværende Xbox One. Er der også en ny PS4 på vej? og hvad med den næste generation Xbox er den på vej?
Af Dr. Krieger
#235378
Microsoft is acting upon yet another coercive and pushy strategy in order to sell its new 40% smaller Xbox One S. These weird tactics include most of Microsoft's usual suspects: conflicting statements, misinformation, a stuttered release schedule that ensures you buy the most expensive variant first, and going back on its promises.
After all that press and bluster, they haven't even told us when the highly touted $299 model is releasing, promising that it'll release in August and they'll have "more to share later on
Kilde til citat http://www.tweaktown.com/news/53059/mic ... index.html

Ser ud til Microsoft ej heller har styr på det... efter sigende vil den blive lanceret i begrænset antal og den dyreste model først. der er også usikkerhed om Xbox s vil have alle (i sin tid) lovede funktionaliteter eller ej.
så pas på i ikke køber katten i sækken...
Microsoft has alluded to a “Holiday” 2017 release for the Scorpio console while a new report from a French consumer electronics distributor on the Sony PlayStation Neo suggests a late 2016 release in October.

According to the report, Sony will release the PS 4 Neo before the end of the year in October, allowing the new console’s release to coincide with Sony’s release of their PlayStation VR platform, which will obviously be compatible with the Neo and the current Play Station 4.
Kilde til citat http://4k.com/news/which-one-goes-on-sa ... pio-15197/

Jo, der er nye 4k konsoller på vej fra sony og micro, og det siges de kommer engang i 2017. (dog ingen oficielle udtalelser om lancerings dato endnu såvidt jeg ved)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#235384
loke132 skrev:Jeg kigger om efter en ny konsol. Jeg kan se der kommer en ny Xbox One S som er en opgradering af den nuværende Xbox One. Er der også en ny PS4 på vej? og hvad med den næste generation Xbox er den på vej?
Der er også en ny PS4 på vej, ja. Se forsiden af flatpanels.dk. Der ligger en nyhed med mere info.