Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#222839
Når man nu aldrig har haft hverken ps4 eller xbox one (eller forgængerne) hvad skal man så købe?
Jeg vil egentlig allerhelst spille formal1 spil, og noget der ligner mit gamle pc-spil Unreal Turnament
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#222850
Min egen lille beskedne holdning mht. spiludvalget - i hvert fald de eksklusive titler - på de to er, at Xbox hælder lidt mere mod skydespil, mens PlayStation hælder lidt mere mod adventure-agtige spil. Og så har PS jo Gran Turismo (bare ikke til PS4 endnu) serien, mens Xbox har Forza.

Men utroligt mange spil udkommer jo på begge konsoller. I Danmark har PS4 mere momentum, hvilket måske kan oversættes til spilkataloget på den lange bane.
Af htconem8htconem8
#222907
BrianH skrev:Når man nu aldrig har haft hverken ps4 eller xbox one (eller forgængerne) hvad skal man så købe?
Jeg vil egentlig allerhelst spille formal1 spil, og noget der ligner mit gamle pc-spil Unreal Turnament
Er du til skydespil, så er mange enige om at Xbox elite controller er bedre til den slags.
Af Lodbergs
#222909
BrianH skrev:Når man nu aldrig har haft hverken ps4 eller xbox one (eller forgængerne) hvad skal man så købe?
Jeg vil egentlig allerhelst spille formal1 spil, og noget der ligner mit gamle pc-spil Unreal Turnament
Hvis du har venner der også spiller konsol, så køb den de har.
Har selv en Xbox som jeg ikke vil bytte for en PS4. Kender folk der har PS4 som ikke vil bytte den med en Xbox.....
Der er gode konsoller begge to.
Af BrianH
#222910
Hmm... Begynder at hælde lidt til Xbox.
Elgiganten har en til 2222,- inkl. Starwars + Fifa og Ori som jeg dog ikke rigtig er interesseret i. Men Starwarsspillet er nok meget sjovt