Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kennethm
#183554
Hej FP.
Jeg står i den uheldige situation at min ps3 engang for nogen tid siden, slukkede mens den var ved at gemme i Battlefield 3.
Så hver gang jeg vil spille bf3 nu, skal jeg gå ind og slette den gemte profil under"værktøj til gemte data (ps3)", og har læst mig frem på nettet i et forum ved ps3 et sted, at den eneste løsning er formattering af harddisken.

det er jeg også klar på at gøre, MEN, skal lige hører om der er nogle forholdsregler jeg skal være opmærksom på inden jeg gør det.

Har bl.a. købt BF3 premium over PSN, og er meget bange for om den fjerne det også, så jeg skal købe nyt igen? Eller er det gemt med sikkerhed på ens online konto hos PSN?

vil nok vove at påstå bf3 premium er det vigtigste jeg har derpå, så vil bare være sikker på at det ikke skal købes forfra.

Håber på et hurtigt svar da jeg ønsker at formattere den idag :)

mvh
Af lgowner
#183556
jeg tror godt vove mit skind på at du ikke skal betale 2 gange for noget, sålænge du bruger samme konto navn og id til at hente det med.

jeg har ikke set hvordan man afmelder en downloaded version på maskin1 og så også downloader på maskin2 og hvad den så gør, men det burde ikke være et problem at formattere og hente programmerne igen.

men udover det, surt show! min har kørt siden den blev introduceret i Danmark og lever på bedste velgående, er dog ikke brugt ofte her ;-)