Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#112427
Hej derude.. Nogen der kan hjælpe mig med at sætte min ps3 på nettet??
Har lige modtaget trådløs router, men kan ikke finde forbindelsen.

Den melder om fejl når den skal hente ip adressen
#112429
bromberg skrev:Hej derude.. Nogen der kan hjælpe mig med at sætte min ps3 på nettet??
Har lige modtaget trådløs router, men kan ikke finde forbindelsen.

Den melder om fejl når den skal hente ip adressen
er det stofa du har? hvis ja så find din ps3's mac-adresse og registrer den hos stofa så skulle det virke.
#112430
daniel2561 skrev:
bromberg skrev:Hej derude.. Nogen der kan hjælpe mig med at sætte min ps3 på nettet??
Har lige modtaget trådløs router, men kan ikke finde forbindelsen.

Den melder om fejl når den skal hente ip adressen
er det stofa du har? hvis ja så find din ps3's mac-adresse og registrer den hos stofa så skulle det virke.
Hov ja det skulle jeg nok lige have nævnt.. Det er Telia jeg har
#112431
bromberg skrev:
daniel2561 skrev:
bromberg skrev:Hej derude.. Nogen der kan hjælpe mig med at sætte min ps3 på nettet??
Har lige modtaget trådløs router, men kan ikke finde forbindelsen.

Den melder om fejl når den skal hente ip adressen
er det stofa du har? hvis ja så find din ps3's mac-adresse og registrer den hos stofa så skulle det virke.
Hov ja det skulle jeg nok lige have nævnt.. Det er Telia jeg har
fundet på telias hjemmeside:

Kan jeg gå online med min PlayStation 2 eller Xbox med Telia Bredbånd?
Ja, du kan læse mere om hvordan du gør på telia.dk/selvbetjening. Her finder du bl.a. anvisninger til opsætning af din spillekonsol sammen med Telia Bredbånd. Du skal have oprettet bredbånd for at få adgang til telia.dk/selvbetjening.
#112432
daniel2561 skrev:
bromberg skrev:
daniel2561 skrev: er det stofa du har? hvis ja så find din ps3's mac-adresse og registrer den hos stofa så skulle det virke.
Hov ja det skulle jeg nok lige have nævnt.. Det er Telia jeg har
fundet på telias hjemmeside:

Kan jeg gå online med min PlayStation 2 eller Xbox med Telia Bredbånd?
Ja, du kan læse mere om hvordan du gør på telia.dk/selvbetjening. Her finder du bl.a. anvisninger til opsætning af din spillekonsol sammen med Telia Bredbånd. Du skal have oprettet bredbånd for at få adgang til telia.dk/selvbetjening.
Super.. Mange tak. Prøvede ellers at finde noget på deres hjemmeside.:):. Tak for hjælpen mester
#181509
Jeg har samme problem med mit bredbånd fra Telia som jeg lige har sat op i dag. Mit system skriver også fejl når den forsøger at læse ip adressen? Det virker fint på både MacBook, iPad og iPhone så jeg kan ikke helt gennemskue hvad problemet er? Nogen som kan hjælpe?