Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen
Af Beckham
#262063 Tak for feedback Rasmus! Enig i at spillet er flot i HDR. Bilmodellerne i sig selv synes jeg også er ret imponerende. Men ja, de kunne måske godt have gjort mere ved omgivelserne.

Jeg er ikke nået til deciderede løb endnu, så hvordan det fungerer i forhold til biler har jeg ikke lige styr på. Har kun lige kørt lidt Driving School for at få styr på rattet osv..:-) Men har da fået et par biler i gave so far.
Af Plaschke
kerovan skrev:Nogen der har prøvet det nye Assassins Creed: Origins, på PS4 Pro?
Og hvordan grafikken samt spillet er?
Overvejer nemlig at købe det, da jeg mangler noget nyt efter jeg blev færdig med Uncharted 4

Jeg kan ikke lige svare for PS4 Pro versionen men på Xbox One X ser det fantastisk ud på mit LG C7, så det kan kan vel ikke gå helt galt. Invester du bare :D
Brugeravatar
Af kerovan
Plaschke skrev:
kerovan skrev:Nogen der har prøvet det nye Assassins Creed: Origins, på PS4 Pro?
Og hvordan grafikken samt spillet er?
Overvejer nemlig at købe det, da jeg mangler noget nyt efter jeg blev færdig med Uncharted 4

Jeg kan ikke lige svare for PS4 Pro versionen men på Xbox One X ser det fantastisk ud på mit LG C7, så det kan kan vel ikke gå helt galt. Invester du bare :D
Købte det til BF, og kan kun være enig i at det ser mega godt ud, virkelig en lækker grafik, og ikke mindst et rigtig godt gameplay. Det kan man eddermame bruge mange timer på [emoji106]
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#263774 Den seneste patch til The Witcher 3 tilføjer 4K, HDR og 60fps på Xbox One X.
https://twitter.com/Polygon/status/943579287998824449

En tidligere opdatering til PS4 Pro tilføjede 4K, men jeg er lidt usikker på, om den også tilføjede HDR?