Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#37373
Flatpanels har i dag sendt det første nyhedsbrev ud til brugerne. Hvis du har tilmeldt dig konkurrencen, som kørte på forsiden og i forummet, burde du have modtaget det nu.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra brugere, hvis der opleves problemer med nyhedsbrevet. Generel feedback er naturligvis også velkomment. :)
Af majbom
#169970
Kunne i ikke få fikset jeres nyhedsbrev, så det ser korrekt ud? Der mangler adskillige HTML-tags, som gør at tegnsæt skal gættes af browseren og f.eks. i Firefox får æ,ø og å til at fremstå som sjove firkanter.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#169971
Jeg får det vist fint her på min Firefox. Men hvor ser du det gennem Firefox? Modtager du det ikke i din mail-klient? Kan det ikke skyldes mail-klienten?

Nyhedsbrevet sendes som standard ud i utf-8. Med mindre din mail-klient forcerer en ændring af charset, burde det se korrekt ud.
Af majbom
#170309
Som regel ser jeg det i Outlook og det ser fint ud. Nogle gange ser jeg det på min webmail (gmail) og det er også ok, men jeg vil hellere se det direkte i browseren i stedet for min gmail, og her går det galt.
Det første tag i kilden er et table-tag.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#170315
Aha, nu er jeg med. Jeg prøver at kigge på det. Den ser dog fin ud her på min Firefox, men det burde være relativt simpelt at løse på fremtidige udsendelser.
Af nesager
#170804
Hej.
Her virker det super.
Bruger seneste Thunderbird.
Mvh.