Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#252203
Forumkoden stammer fra før emoji blev indført i smartphones, hvorfor de indbyggede emojis i f.eks. iPhone og Android ikke var understøttet (rent teknisk indeholder de flere tegn end databasen kunne forstå). Det gav sågar en fejlmelding, hvis man forsøgte at skrive et indlæg fra sin iPhone med en emoji i.

Denne fejl skulle nu være rettet, så alle jer, der læser og skriver med fra smartphone og tablet, slå jer løs.
#252204
☠️☠️☠️❤️❤️❤️??????

???

(PS: Da iOS og Android løbende får nye emojis er det ikke alle, som vises, når man læser med på en PC. De tre på 2. linje vises f.eks. ikke på PC. Men ikke desto mindre, får man ikke længere en fejl ved oprettelse af indlæg med emojis. Emojis skulle gerne vises korrekt, når man læser fra en smartphone/tablet)
#252214
bbplayer skrev:
Rasmus Larsen skrev:???
De tre på 2. linje vises f.eks. ikke på PC.
????
Altså de 4 herover? De ses fint på pc synes jeg
Jeg kan ikke se disse 4 - sidder på PC med win 7
#252216
JesperAndersen skrev:
bbplayer skrev:
Rasmus Larsen skrev:???
De tre på 2. linje vises f.eks. ikke på PC.
????
Altså de 4 herover? De ses fint på pc synes jeg
Jeg kan ikke se disse 4 - sidder på PC med win 7
Det kan jo så gå hen og blive farligt for nogle med ældre non-win10 maskiner, og læse indlæg hvor emoji bruges og ikke vises, så kan man fortolke noget forkert her i 2017 :)
#252221
Det kan jo så gå hen og blive farligt for nogle med ældre non-win10 maskiner, og læse indlæg hvor emoji bruges og ikke vises, så kan man fortolke noget forkert her i 2017 :)

- tja, humor - med el. uden visning/brug af emoji's - er altid en svær & farlig ting på skrift :) ;) .....men du har ret!
#252224
bbplayer skrev:
Rasmus Larsen skrev:???
De tre på 2. linje vises f.eks. ikke på PC.
????
Altså de 4 herover? De ses fint på pc synes jeg
Ses heller ikke her på Win7.