Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#228598
I et forsøg på at undgå PeterD smed jeg ham på min ignorer liste..

men det medførte at forumet gik lidt i stykker:

- Stylingen af tråden og indlæg gik i stykker
- Menuen til højre blev smidt ned under hele forumet

da jeg slettede ham fra listen igen, virkede forumet igen.
#228629
Jeg ser det samme efter jeg smed Nauticay og JesperAndersen på´ignore listen.

Trådens navn står midt i den øverste grå linje.
Forum indlæggene bliver 50% bredder.
Menuen ryger ned i bunden til venstre.

Der sker kun i de tråde hvor en ignore bruger har skrevet - andre tråde er normale.

Dette indlæg blev skrevet af JesperAndersen som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER.
Det at man kan klikke HER for at se indlægget er meget overflødigt efter min mening - enten ignore man en bruger eller også gøre man ikke, hehe.

Når man er på forsiden (flatpanels.dk) kan jeg ikke finde en log ud knap, jeg skal ind i en tråd for at finde den.
#228630
Montago skrev:I et forsøg på at undgå PeterD smed jeg ham på min ignorer liste..
Hvorfor vil man undgå mig?

Det var da noget underligt noget.. :s

Det er jo et frit forum.

Jeg syntes ellers jeg bidrager til at holde underholdningen kørende herinde så folk bliver vejledt på den mest neutrale måde.

Hvis man ikke ønsker det kan man jo bare gå i Fona, Power og Elgiganten først :)
#235601
Problemet er der stadig - menu'en ryger ned under selve tråden.
I Emnegennemgang kan man se indlægget fra den bruger man har blocked - det giver jo ingen mening imo ;)

Var inde og skrive et indlæg i en tråd hvor en bruger jeg har blocked havde skrevet - det så helt mærkeligt ud.
#235606
Det ser ud til, at der er en skabelon vi ikke har fået rettet korrekt. Højremenuen og selve indlæggene skulle fylde 1/5 hhv. 4/5 af bredden i samme overordnede ramme, men det ser ud som om vi ikke har fået puttet indlæggene ind i de 4/5 bredde, men bare stakket det hele ovenpå hinanden. Det er nok Rasmus vi skal have på banen igen, da jeg helst ikke vil rode med forumkoden. Jeg ødelægger de andre sider i stedet :)
#235655
Torben Rasmussen skrev:Jeg ødelægger de andre sider i stedet :)
Hehe ;)

Rasmus, vi behøver hjælp her, hehe ;)

Fejlen udfolder sig ret sjovt.
Jeg har skrevet en bruger anmeldelse af mit TV som I ved - på side 1 er den gal fordi der er en jeg har blocked som har skrevet der. Men på side 2 er der ingen problemer, der er alt ting som det skal være, vel fordi ingen endnu jeg har blocked har skrevet på side 2.

PS: Det er kun 3 personer jeg har blocked. Kun den én er rimelig aktive her inde.
#235659
Jeg kan godt se hvordan det går galt, idet siden kommer til at lukke den DIV som beskederne ligger i så snart du har en blokeret bruger. Derefter smider den faktisk alle de næste beskeder ud et forkert sted og klasker så menuen på til sidst. Problemet er blot, at forum er ret snørklet bygget op af en masse moduler, som stykkes sammen til at give siden sit udseende. Det er kaotisk at finde rundt i hvis man ikke lige navigerer i det til dagligt. Så bruger jeg Google Chrome til fejlsøgning, så kan jeg godt hive alle indlæg på plads i den rette DIV og vupti, så ser alt korrekt ud igen. Men dertil og så til at finde det sted i php-koden der går ged i det... bum bum.
#235809
Rasmus Larsen skrev:Hvordan ser det ud hos jer nu? Jeg tror, at jeg har løst fejlen med styling i en forumtråd går i kuk og at menuen forsvinder ned under det hele.
Det har du - godt arbejde 8-)