Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#229376
Og underretning er slået til i tråden (dobbelttjek det lige)? Jeg har nogle gange oplevet, at underretningen slår fra i visse tråde. Jeg ved ikke om jeg ubevidst er kommet til at trykke på det forkerte link i mailen.
Brugeravatar
Af Infinity
#229391
Øhh fx denne tråd har jeg aldrig fået nogen mail i, og derfor ikke klikket på nogen link.
Foroven er der tre ikoner 'Mail en ven', 'Stop underretning' og 'hø det har jeg lige glemt'. (se vedhæft)
Når jeg har mulighed for at stoppe underretning er det vel fordi den er aktiv.
Vedhæftede filer
flat.png
flat.png (1.95 KiB) Vist 10126 gange
Brugeravatar
Af Infinity
#229392
I 'LG OLED prisudvikling' tråden har jeg ved en fejl klikket på det forkerte link, men jeg har tilmeldt mig tråden igen og jeg har skrevet i den (senest i går da jeg skrev et dansk beløb - det var kun for at se og der kom nogen underreninger efterfølgende, når andre skrev noget, men nej.).

Tråden står som underretning af denne tråd, med Stop mulighed ved siden af bogmærket.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#229410
teejay skrev:Oplever det samme som Infinity - deltager i et par tråde - Sony 65X8505C og OLED prisudvikling - får ingen underetning længere på OLED og sporadisk på Sony 65X8505C tråden. Bruger Gmail.
Hvor læser du med fra og er du logget ind på alle platforme? Det er kun hvis man er logget ind på brugeren, at man får nye underretninger efter man har læst.

Bruger du Tapatalk? I så fald kan det være vi lige skal have tjekket om der er noget der.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#229411
Infinity skrev:Øhh fx denne tråd har jeg aldrig fået nogen mail i, og derfor ikke klikket på nogen link.
Foroven er der tre ikoner 'Mail en ven', 'Stop underretning' og 'hø det har jeg lige glemt'. (se vedhæft)
Når jeg har mulighed for at stoppe underretning er det vel fordi den er aktiv.
Ja så skulle den være aktiv.
Brugeravatar
Af Infinity
#229506
Jeg fik nyhedsbrevet forleden, men jeg får ikke underretninger på forumindlæg og One.com siger der intet spamfilter er på ruten igennem dem. Der er ingen spor af mailsne i indbakken på serveren, men masser af mails fra andre.
I morgen opretter jeg en ny brugerprofil og så ser hvodan det går.

Jeg har ikke tilsvarende problemer i andre forums og jeg havde heller ingen problemer før den 26 januar i år.
Benytter Chrome på PC, One.com mail server og MS Outlook mail program.
Brugeravatar
Af BlueFox
#229536
Så forsøger jeg mig med nicket BlueFox, som jeg også bruger på Recordere.dk

Mailkontoen er nyoprettet og jeg tilmelder mig nyhedsbrevet.

Vender tilbage og svar om det hjælper.

/Infinity aka BlueFox
Brugeravatar
Af BlueFox
#229575
I går fik jeg underretning om LG OLEDs prisudvikling, så det virker nu.

mvh BlueFox tidligere Infinity
Brugeravatar
Af Infinity
#232709
Så forsvandt min underretning i 'LG OLED prisudvikling' tråden igen!??!
Hvorfor ved jeg ikke, måske har jeg overset en e-mail underretning, men max 1.
Jeg har prøvet at afmelde mig og tilmelde mig igen, men jeg får ikke nogen underretninger af det.
Jeg følger pt ikke andre aktive tråde, så jeg kan ikke sige om manglende underretning dér, men mon ikke.
Jeg får nyhedsbrevet!
mvh BlueFox, tidligere Infinity
Brugeravatar
Af BlueFox
#232712
Det er lidt noget rod, jeg har gang i, jeg ved ikke hvorfor computeren selv har skiftet tilbage til det gamle brugernavn.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#233257
Hvis det er til nogen hjælp i fejlsøgningen, så er vores seneste nyhedsbreve sendt ud:
1. juni 2016
26. maj 2016
23. maj 2016
18. maj 2016
17. maj 2016

Jeg kan ikke se at nogle af vores emails fra forummet til din emailadresse er bouncet. Så de er kommet igennem til en mailserver et eller andet sted derude (men om de så er fanget i et spamfilter, kan vi ikke se).