Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Sonny Haar
#216599
Jeg synes det er rigtig fint! Og det ser også ud til at virke på mobilen.
Der er dog den detalje at når man, på mobilen, har valgt et emne, ex Køb/Salg, og har dermed de enkelte tråde under Køb/Salg, er antallet af svar i tråden der ikke mere. Det skal den vel være?
Af BrianH
#216610
Rasmus Larsen skrev:
BrianH skrev:Udover at jeg savner visning af antal indlæg i trådene (i mobilvisning) savner jeg at kunne sortere "test" efter mærke, årstal, osv...
Beklager sen reaktion herfra. Jeg har lavet et forsøg på "Seneste emner" så man nu kan se hhv. hvilken kategori emnet ligger i samt indlægtæller (i mobilvisning).
Se her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/recent.php

Bemærk, at indlægstælleren rykker fra sin egen kolonne hen til teksten under titlen, når man læser med fra mobil.

Var det noget i denne stil I savnede? For så kan jeg lige rulle det ud overalt.
Beklager jeg ikke nåede at svare... Men det ser godt ud fra min mobil :)
Super :-)
Af SLL
#216715
Hvordan kommer man direkte til forum root fra Flatpanels forsiden?

Jeg kan klikke mig direkte til TV, monitors sub forums, men skal så klikke på "debat" for at komme til roden?!
Altså 2 mus kliks :)

EDIT:
Fandt ud af det, ved at klikke på "community", og så "debatforum". Havde kun kikket i top menuen, og troede "debatforum" kun var en overskrift.
#216722
Man kunne godt smide en genvej til forsiden ind deroppe også. Vi har blot samlet de emner, som folk oftest klikker på og det er "seneste emner" der er den helt klare topscorer.
Af CasperDK
#216861
Normalt når jeg skriver kommentarer på jeres artikler er det hurtigst bare at klikke på facebook ikonet og bruge denne konto. Når så jeg går over på forummet kan jeg ikke gøre dette, men skal bruge mit forum login. Desuden er tingene ikke kædet sammen, så jeg får fx ikke en email besked når jeg får svar på en kommentar på jeres artikler. Kunne dette ikke integreres bedre, så man kunne bruge sit facebook login over det hele og det var knyttet til en profil med mulighed for infomails osv?
#216884
Det er på todo-listen, men vores kommentarer kører via Disqus og forum er open source (phpBB3). Der findes en social media plugin til forum, men det vil aldrig kunne samkøres med vores kommentarer, så du har ét globalt login til hele siden. Dertil er de to systemer slet ikke kompatible nok.
#216967
Det ville ikke blive enten eller. Vi overvejer at tilføje Facebook / twitter login som en ekstra mulighed. Det kommer ikke til at betyde noget for jer med normal forumbruger. Det er udelukkende for at gøre signup-processen lidt lettere, da det er en barriere for visse nye brugere - og tidligere brugere, der ikke kan huske brugernavn og har skift mailadresse i mellemtiden :)
Af esef
#217397
Hvad er årsagen til at forum ser sådan her ud i Chrome? I IE ser det fint nok ud.

Version 43.0.2357.132 m
Vedhæftede filer
fp.gif
fp.gif (114.06 KiB) Vist 8496 gange