Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Silentbob
#217440
Tænkte jeg også lige ville give mit besyv med.

Syntes det er en gennemgående flot og rigtig tidssvarende ændring i har lavet. Ligeledes med test pointsystemet.

Stort ros her fra.

Det har øget min browsing aktivitet på siden betydeligt, selv om det nu nok burde være indholdet og ikke designet der skulle definere det. Men sådan er der så meget:)
#217442
Tak for roserne. Det er jo i høj grad selve oplevelsen på en hjemmeside, der bidrager til at folk klikker lidt mere rundt. Indholdet kan være nok så godt, men hvis det er noget juks at navigere rundt, så er der jo ingen der får det læst.
#217487
Nu eksisterer vores side jo kun fordi vi har reklamer. Hvis alle blokerer dem, så ender vi med ikke at få penge i kassen til at drive serveren og så drejer nøglen jo om til sidst...
Brugeravatar
Af yksa
#217492
Torben Rasmussen skrev:Nu eksisterer vores side jo kun fordi vi har reklamer. Hvis alle blokerer dem, så ender vi med ikke at få penge i kassen til at drive serveren og så drejer nøglen jo om til sidst...
Det er derfor jeg har droppet adblock. (B

Endnu engang tak for det nye design, det er langt bedre end det gamle.
Af esef
#217513
Torben Rasmussen skrev:Nu eksisterer vores side jo kun fordi vi har reklamer. Hvis alle blokerer dem, så ender vi med ikke at få penge i kassen til at drive serveren og så drejer nøglen jo om til sidst...
Jo, og dengang antallet af reklamer på div. hjemmesider var moderat havde jeg heller ikke adblocker, men skal da indrømme at jeg ikke er decideret proaktiv i at unblocke hjemmesider som jeres hvor det stadigt er moderat med reklamer. Kom i øvrigt til at gå ind på bt.dk engang uden adblocker og troede helt seriøst at den var blevet hacket.
Brugeravatar
Af Hajric
#217839
Er der en bestemt årsag til at man bliver ledt væk fra FP når man i forumet og klikker på et link, istedet for at man får det åbnet som en ny fane? Jeg er ingen SEO expert - og ved ikke om det har nogen effekt hvis man lavede det om, men tænkte lige over det da jeg læste en tråd tidligere.