Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ellegaard74
#196973
Kunne man lave en regel, at overskriften ændres til SOLGT!, eller mulighed for at slette indlæg når ens ting er solgt.?

Det er lidt tungt når man sidder og kigger igennem, halvdelen af de indlæg man klikker ind på og læser igennem ender med en besked til aller sidst at tingen er solgt.

Ved ikke om det har været oppe før, men det er grundlag for meget irritation i hvert fald for mit vedkommende når jeg sidder og kigger og over halvdelen af tiden går med at læse "annoncer", plus diverse svar, for så at finde ud af tingen er solgt..??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#196979
Det ville være en fin idé, men jeg tvivler på, at det hjælper at lave regler om det. Det er vores erfaring at ganske få rent faktisk læser reglerne.
Af allo
#196992
...og hvor i landet man befinder sig...- det er folk også mega gode til at forbigå i deres annoncer (samt et par andre detajler)
Af Ellegaard74
#196997
Geografi er jeg ligeglad med. Vil man ha varen så skal det nok lykkedes uanset geografien. :)
Men det er lidt irriterende at hver anden annonce faktisk er solgt.
Næ, det har du nok ret i, det med at læse regler :-)
Af Nixse
#197004
Som ny herinde, så er jeg ikke overrasket over, at det næsten ligner andre fora, at folk har svært ved at lukke sine annoncer, enten fordi man ikke kan, ikke kan finde ud af det, eller bare er ligeglad, når varen er solgt.

Kunne man ikke lave en "popup" der siger "Er din vare solgt?" og på den måde kan sælger markere om den vitterligt er solgt, hvor systemet så markere overskriften som solgt?
Brugeravatar
Af MigSelv
#197005
Man kunne jo også, som HFK's salgsside for medlemmerne, have en udløbsdato på. Så skal man forny annoncen hver 14 dag, ved et salg udløber den automatisk når den som følge deraf ikke fornys.
Af Ellegaard74
#197015
MigSelv skrev:Man kunne jo også, som HFK's salgsside for medlemmerne, have en udløbsdato på. Så skal man forny annoncen hver 14 dag, ved et salg udløber den automatisk når den som følge deraf ikke fornys.

"Syns godt om" :-)