Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af klinge
#183057
Øv bøv den kan ikke tage billeder på over 1024 pixels når man prøver at tilføje filer.

"Billedet skal være mindst 0 pixels bredt, 0 pixels højt og højst 525 pixels bredt og 550 pixels højt. Det indsendte billede er 1024 pixels bredt og 768 pixels højt."

Det kunne være fedt hvis den kunne lave et thumbnail selv og beholde det originale billede frem for at afvise billeder
Af klinge
#183058
Det kunne også være fint hvis den sprang direkte ind til indlægget efter man trykker "send nyt indlæg"

Jeg har aldrig forstået den mellem dialog man kommer til først:

"Dit indlæg er blevet gemt.

Vis din indsendte meddelelse

Tilbage til senest besøgte forum"

Hvad skal man med den, hvis den sprang tilbage til tråden og vidste ens indlæg så ville det give mening.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183059
klinge skrev:Øv bøv den kan ikke tage billeder på over 1024 pixels når man prøver at tilføje filer.

"Billedet skal være mindst 0 pixels bredt, 0 pixels højt og højst 525 pixels bredt og 550 pixels højt. Det indsendte billede er 1024 pixels bredt og 768 pixels højt."

Det kunne være fedt hvis den kunne lave et thumbnail selv og beholde det originale billede frem for at afvise billeder
Det var faktisk meningen, at den skulle gøre det allerede. Det må jeg lige følge op på.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183060
klinge skrev:Det kunne også være fint hvis den sprang direkte ind til indlægget efter man trykker "send nyt indlæg"

Jeg har aldrig forstået den mellem dialog man kommer til først:

"Dit indlæg er blevet gemt.

Vis din indsendte meddelelse

Tilbage til senest besøgte forum"

Hvad skal man med den, hvis den sprang tilbage til tråden og vidste ens indlæg så ville det give mening.
Det er sådan forummet er lavet fra start. Jeg tror godt det kan lade sig gøre at springe dette skridt over, men det kræver nok en smule omkodning. Det noterer jeg på arbejdslisten, for jeg er bestemt enig med dig.
Af Otto J
#183061
Selve forum-feltet virker ret smalt hos mig (Safari 6.0.2 på Mac). Men nu bliver jeg i tvivl om det hele tiden har været sådan... :)

Sådan rent grafisk, så synes jeg lidt det virker som et tilbageskridt? Når jeg indsætter en smiley, så får jeg f.eks. ikke WYSIWYG i editor'en, men ASCII tegnene for pågældende smiley. Er det med vilje? :((
Af klinge
#183062
Otto J skrev:Selve forum-feltet virker ret smalt hos mig (Safari 6.0.2 på Mac). Men nu bliver jeg i tvivl om det hele tiden har været sådan... :)

Sådan rent grafisk, så synes jeg lidt det virker som et tilbageskridt? Når jeg indsætter en smiley, så får jeg f.eks. ikke WYSIWYG i editor'en, men ASCII tegnene for pågældende smiley. Er det med vilje? :((
De fleste AV fora jeg frekventerer gør et på sammen måde med ASCII tegn for smileys... så det vil jeg mene er standard, selvom et grafisk ikon ville være frækkere. :p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183063
Otto J skrev:Selve forum-feltet virker ret smalt hos mig (Safari 6.0.2 på Mac). Men nu bliver jeg i tvivl om det hele tiden har været sådan... :)
Den er gjort smallere :) Den er nu samme bredde som redaktionen, herunder tests og artikler. Før hang menuen ude til højre og fløj lidt, hvilket jeg ikke brød mig om, så nu er hele siden samme bredde og strømlinet. I de lange tråde forsvinder menuen ude til højre, men jeg har tænkt mig at kigge lidt på om det kan udvides dynamisk, så der ikke bliver helt hvidt derude.
Otto J skrev:Sådan rent grafisk, så synes jeg lidt det virker som et tilbageskridt? Når jeg indsætter en smiley, så får jeg f.eks. ikke WYSIWYG i editor'en, men ASCII tegnene for pågældende smiley. Er det med vilje? :((
Sådan var det også før :) Jeg kan godt prøve at undersøge en WYSIWYG-editor, hvis der er stemning for det? Så må I bare love mig I ikke misbruger den til at skrive blå/grøn tekst eller ændre font-typen fra indlæg til indlæg. Det kan min forfængelighed ikke rigtig bære.
Af klinge
#183064
Og nu hvor vi er igang med at komme med forslag så er her et par stykker mere :)

1) Jeg synes kun der bør være en "Besvar" knap nederst på siden. "Opret nyt emne" giver kun anledning til fejltryk. Det er ikke så logisk at man vil oprette et nyt emne efter man har læst til bunden af en tråd... så vil man 99% sikkert gerne svare på tråden, hvis man vil noget. Behold gerne "Opret emne" i toppen.

2) Når der kommer en svarmail fra Forummet i ens postkasse. Står der at afsender er "rasmus"... det er meget hyggeligt, men det ville være lidt mere prof. hvis den skrev noget lign. "Flatpanel fora" eller lign. Desuden skulle email adressen være en [email protected] eller lign.

Og så må jeg vist hellere slutte af med lidt ros :) Tak for et fantastisk site, som jeg tilbringer "lidt for" meget tid på :D

Det var lige mine 5 cent
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8