Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Oplever du problemer med autologin på forummet?

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#168732
Vi er blevet opmærksomme på, at der er brugere, som kæmper med forummets auto-login funktion og derfor bliver nødt til at skrive brugernavn og kodeord hver gang de besøger forummet.

For at få en fornemmelse af, hvor udbredt problemet er, kunne jeg derfor godt tænke mig at høre du også oplever problemer?
Senest rettet af Rasmus Larsen 2. jul 2012, 10:05, rettet i alt 1 gang.
Af BudZa
#168733
kan du ikke sætte en poll op? og ja.
Af bantam
#168736
Det har faktisk været galt i ufatteligt lang tid.
Af nesager
#168739
Har også problemer med login.
Og jeg modtager ingen mail,hvis jeg deltager i et forum spørgsmål.
Mvh.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#168826
Baseret på de indledende tilbagemeldinger lader til at være rimelig enstemmigt.

Problemet med e-mails var jeg heller ikke klar over. Oplever folk også generelt problemer på dette punkt?
Af nesager
#168830
Ingen mail modtaget på din besvarelse.
Mvh.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#168833
nesager skrev:Ingen mail modtaget på din besvarelse.
Mvh.
Jeg skal lige være helt med på, hvad du mener her. Ønsker du en mail på at jeg har svaret på din seneste besked her? Sådan er systemet ikke sat op nemlig. Det er sat op til at give trådstarter beskeder, når folk besvarer med indlæg i tråden (med mindre det er valgt fra inde under profilen). Herudover kan man tilmelde sig andre debattråde nederst (med "Overvåg dette emne for svar").

Deltagere i en debattråd modtager således kun e-mails, hvis de har tilmeldt sig e-mail notifikationer for debatten.
Af nesager
#168839
Jeg har sat flueben i ( Send mail når indlæget besvares.)
Men modtager ingen mail,og det er også vinget af i min frofil.
Mvh.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#168840
nesager skrev:Jeg har sat flueben i ( Send mail når indlæget besvares.)
Men modtager ingen mail,og det er også vinget af i min frofil.
Mvh.
Okay, i så fald burde du modtage, ja. Jeg undersøger begge problemer nærmere.
Brugeravatar
Af azrael
#171342
Vil lige, noget forsinket, melde mig ind i koret af dem, der har problemer. Jeg har også igennem den seneste tid oplevet, at mit auto login holder max. en dag. Flatpanels.dk cookies er ekstra blevet whitelisted til formålet.

Det med email, når der er nyt indlæg eller PM, har jeg slået fra, så derfor kan jeg ikke vurdere om dette også er et problem for mig. Det er der dog stor sandsynlighed for, vil jeg mene.
Af SLL
#171600
Jeg oplever, at mine login indstillinger ikke huskes fra dag til dag, eftersom min windows PC har været lukket ned. I hvert fald skal jeg taste login og pass hver dag.
Af nesager
#171603
SLL skrev:Jeg oplever, at mine login indstillinger ikke huskes fra dag til dag, eftersom min windows PC har været lukket ned. I hvert fald skal jeg taste login og pass hver dag.
Hej.
Det samme sker for mig.
Mvh.