Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#162222
Så faldt Flatpanels også for fristelsen at man betale for at få adgang til noget.

At man nu skal betale kr.25,- for adgang til test af 10 fladskærme som det så flot annonceres i nyhedsmailen der blev sendt ud i dag, er begyndelse på enden for et eller godt forum. Velkommen i sølet hvor bla. også B.T husere, idet man også på B.T online skal betale for at se halvdelen af det indhold som ligger på siden.. ;;)

Flere betalings ydelser og I kan lukke min konto.

Flere gratis test og I lader den bare være åben så jeg som ellers tilfreds bruger kan forsætte med at glæde mig over de udenmærkede test der til nu har været.

Og når vi er ved det. Vær opmærksom på at de 32" fladskærme som I giver købsanbefalinger nu er udgået(Philips) eller ved at udgå(Sharp). Jeg skal finde et godt 32" til min mor men det bliver så ikke med hjælp med Flatpanels. Ærgerligt. :((
Af JonesDK
#162224
Seriøst, slap nu af!
Der skal godt nok ikke meget til at få folks pis i kog efterhånden.

Hvad med bare at slet nyhedsmailen og klik ind på flatpanels.dk i stedet?
Af xcardman
#162226
for det første skriver vi 2012 og det er gamle skærme

1 køb en samsung 5005 eller 6 serie

det koster ikke noget
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#162232
Testen er lavet i samarbejde med en anden partner. Når vi tester for eks. BT, så koster deres avis som regel også noget. Det står dig frit for blot at læse de tests vi har her på siden eller at afmelde dig nyhedsbrevet, så du ikke får forhøjet blodtryk over, at vi også prøver at skrabe lidt penge sammen til at holde siden kørende. Vi har jo rent faktisk også reklamer på siden, som vi ligeledes håber folk af og til klikker på. Det er også frivilligt om man ønsker at gøre dét...

Det kommer måske som en overraskelse, men der er rent faktisk omkostninger forbundet med at drive en hjemmeside med så mange besøgende. Både i form af driftsomkostninger og tidsforbrug.

Jeg antager, at ikke alle brugere er lige oprørte over, at vi promoverer en ikke-gratis artikel i nyhedsbrevet? Hvis vi nogensinde udgiver en bog, så skal I nok også regne med at den kommer til at koste noget - og at den skamløst vil blive promoveret i nyhedsbrevet ;)
Af snowflake
#162238
Torben Rasmussen skrev:Jeg antager, at ikke alle brugere er lige oprørte over, at vi promoverer en ikke-gratis artikel i nyhedsbrevet? Hvis vi nogensinde udgiver en bog, så skal I nok også regne med at den kommer til at koste noget - og at den skamløst vil blive promoveret i nyhedsbrevet ;)
Det bliver forhåbentlig en billedbog :)
Af lgowner
#162241
Torben Rasmussen skrev:Det kommer måske som en overraskelse, men der er rent faktisk omkostninger forbundet med at drive en hjemmeside med så mange besøgende. Både i form af driftsomkostninger og tidsforbrug.
det gør det måske lidt for nogle.

Det er jo ingen hemlighed at service ydelser og gratis reklame altid er vel set og betales i udstyr, når man ikke sådan lige kan smide pengene på bordet, så spørgsmålet er vel hvor mange af de sjove medier som bliver og hvor mange der må leveres tilbage , og sidst hvor mange som også smider lidt oveni når anmeldelsen fremmer producentens produkter.
Det må jo være præcis som det er på andre magasiner og anmeldere som mere eller mindre flasker sig i gratis gaverne når de bedes om anmeldelser.

generelt må det jo kunne sælges igen efter brug, og ja det er da også nogen som ryger retur. anmelderen taler nok ikke helt sandt hvis der så siges at der aldrig gives noget. det er der nævnt i andre forums som en del af anmeldelsen, så om det bagefter er legetøj eller støtter omsætning er vel i bund og grund stadigvæk hjælpe midler.

Sidst, så er det helt fair at reklamere for et evt. blad man har skrevet for. Jeg ser ingen fejl i sådanne indlæg, i må da klart reklamere for dette på egen site, som de mange gratis brugere benytter sig af, for ja, der er lagt lidt kræfter i markedsføring og ikke alt bør være gratis når det er seriøst.

der er nok dem som tror ejerne her er arbejdsløse og ikke andet har at lave end at leve at bistand og skrive en masse små sjove historier om nyheder og diverse tv skærme. Men der må og skal være plads til sandheder præcis som visse A/S firma'r regnskaber offentliggøres.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#162261
Jeg læser muligvis dit indlæg forkert, men lad mig lige slå noget fast før konspirationsteorierne tager til:
Vi FÅR ikke noget udstyr af hverken producenter eller annoncører. Tests udføres på LÅNT udstyr, der afhentes igen af enten producenten eller det mellemled som står for udlånet. Vi står ikke tilbage med hverken betaling for anmeldelsen eller et fysisk produkt som vi kan sælge eller beholde bagefter. Det her er ikke et foretagende hvor anmeldelserne farves af hvor meget en producent spytter i kassen eller giver under bordet, hvilket vi også har gjort ret klart ved flere andre lejligheder.

De eneste tilfælde hvor der gives udstyr væk er når vi afholder konkurrencer, hvor vi dog kun fungerer som mellemled mellem vinderen og den der har sponsoreret præmien.

Vores indtægtskilde er reklamerne her på siden, som I finder i hhv. headeren og i siderne, samt de steder hvor Google selv indsætter dem når I eks. bruger søgefunktionen.
#162264
Pede2970 skrev:Så faldt Flatpanels også for fristelsen at man betale for at få adgang til noget.

At man nu skal betale kr.25,- for adgang til test af 10 fladskærme som det så flot annonceres i nyhedsmailen der blev sendt ud i dag, er begyndelse på enden for et eller godt forum. Velkommen i sølet hvor bla. også B.T husere, idet man også på B.T online skal betale for at se halvdelen af det indhold som ligger på siden.. ;;)

Flere betalings ydelser og I kan lukke min konto.

Flere gratis test og I lader den bare være åben så jeg som ellers tilfreds bruger kan forsætte med at glæde mig over de udenmærkede test der til nu har været.

Og når vi er ved det. Vær opmærksom på at de 32" fladskærme som I giver købsanbefalinger nu er udgået(Philips) eller ved at udgå(Sharp). Jeg skal finde et godt 32" til min mor men det bliver så ikke med hjælp med Flatpanels. Ærgerligt. :((
De skærme der er med i testen er der allerede bragt anmeldelser af her på FlatpanelsDK. I stortesten er de bare sat ind i en ny - ret velfungerende - kontekst. Testen er mere sammenlignende og tager en anden vinkel end den rent billedmæssige.

Hvis du er så glad for FlatpanelsDK, så vil jeg da hellere opfordre dig til at hjælpe os, så vi også kan levere alt dette - og mere - i fremtiden. Bevares 25 kroner er ikke meget. Spar et par kroner på frokosten i denne uge, så er den der ;) Og så hjælper du faktisk os med at drive siden. Når du nu er så glad for den, hvorfor vil du så ikke give lidt tilbage for det vi har givet dig?

Derudover så må jeg da lige understrege, at der kommer anmeldelser som altid her på FlatpanelsDK. Der er ingen ændringer på den front.

Mht. anbefalingslisten, så kommer der en del ændringer i den kommende tid. De gamle modeller ryger desværre ud som fluer lige nu (fra butikkernes lagre), for at få plads til de nye.

Og til sidst skal jeg endnu engang afkræfte, at vi modtager nogen af de Tv vi tester. Ikke engang tilbehør eller små streamingbokse til 400-600 kroner bliver her efter endt anmeldelse. Selv hvis det blev tilbudt (hvilket producenterne i øvrigt ikke gør), så ville jeg afvise. Det er helt rigtigt, at der er andre redaktioner, der har en anden holdning til det, men det kan jeg ikke forholde mig til.
Af Tsunami85
#162277
Jeg har desværre kommet til at slette nyhedsmailen fra jer. Hvor kan jeg se den omtalte test? Jeg sidder klar til en nyslået 25-krone og kan ikke vente!! :)
Af PhDream
#162287
Det virker som om TS føler, at han/hun har bidraget med noget særligt til sitet og derfor føler, at han/hun har krav på gratis goder en masse.