Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pimp66
#158423
Hej vil gør det lidt kort.
vi sku flytte lidt rund i lejligheden her i søndags
så sku tv,et ogs flyttes så kloge som jeg var kom jeg til at træde på det kabel som sider på selve tv,et så smutter den ud a mine hænder og rammer min computer som stået lige ved siden a.. så smadret jeg lige Panelt. heldigvis købte jeg totalforskring med da jeg købte tv,et..
så mit spørgsmål er tror i at de laver panelt eller for jeg nyt tv..?

Vil meget gerne sætte nogle billeder ind med emnet kunne ikke finde ud a det her på siden..!
Af Chaui
#158440
Hvad er det helt præcist du har ødelagt ? skærmen, kabinettet eller er det bare indmaden der ikke virker mere ?

Det er svært at sige om de laver den eller ej. hvis Samsung laver reservedele til den skærm, så fixer de den, hvis ikke. så får du vel en tilsvarende ny skærm. der er ingen af os der kan svare på det.
Af pimp66
#158445
Det er selve skærmen, der ødelagt ( knust )
Af JesperKeller
#158446
Det er svært at sige.
Hvis skærmen er billigere at erstatte af en nyere model, gør de nok det - Ellers reparere de bare din gamle :)
Af DavidHimself
#158453
JesperKeller skrev:Hvis skærmen er billigere at erstatte af en nyere model, gør de nok det - Ellers reparere de bare din gamle :)
Captain Obvious for the RESCUE! ;)

Jeg er ret sikker (læs 95%) på at du får en ny skærm - det plejer normalt ikke at kunne betale sig!
Af pimp66
#158463
Ja da ikke andet at gør end bare vent og se.
Jeg købte tv,et for 14000 i 2010.
Den ny model har jeg set den koster 8999 i 40D7005 og 46D7005 koster 10500..
Er det nogle der ved hvor meget forskel der er på D7005 og D8005..?
Jeg spiller en del xbox og ps3 så jeg vil gerne ved om de god nok og jeg vil ikke have plasma burn in. :-D
Fordi ku ligeså godt købe pc skærm når jeg flytter til ny lejlighed ;-) den bedste led tv til spil på. Er der virkeligt så meget input lag på led tv idag?
Brugeravatar
Af edinger
#158496
DavidHimself skrev:
JesperKeller skrev:Hvis skærmen er billigere at erstatte af en nyere model, gør de nok det - Ellers reparere de bare din gamle :)
Captain Obvious for the RESCUE! ;)
Hehe... 8)

pimp66 skrev:Er det nogle der ved hvor meget forskel der er på D7005 og D8005...?
Der er kun æstetik til forskel. Indmaden og dermed performance er ens.
pimp66 skrev:Jeg spiller en del xbox og ps3 så jeg vil gerne ved om de god nok og jeg vil ikke have plasma burn in. :-D
Hvor meget er "meget" ?

Når først skærmen er kørt ind, er der ikke noget til hinder for at spille nogle timer om dagen. Principielt er det jo det samme som at se en helaftensfilm på en tv-kanal med fast logo. Og dét er i hvert fald ikke noget problem.

Man skal dog være varsom i starten.
pimp66 skrev:Er der virkeligt så meget input lag på led tv idag?
Der er generelt mere lag på LCD-skærme end på tilsvarende plasmamodeller. Hvorvidt det udgør et praktisk problem, er jeg nok ikke den rette til at svare på, da jeg hverken ejer en spillekonsol eller en LCD-skærm ;)
Af pimp66
#158524
det fordi jeg vær i fona og kig på panasonic VT30 det var logoet tydligt brænd på.. det er jo ikke andet en ekstra arbejde når man betaler så mange penge for et tv der ikke helt færdig klare når man køber det og jeg synes det ska stå noget om i butikken eller for det forklaret når man køber det.. men eller det er super tv..
Men ja ellers få de ikke solgt nogle.. ;) i now.. hehe

tak for jers hjælp..