Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#269620
Jeg tror at Disney holder 4K tilbage til deres egen tjeneste. Vi kan håbe, at filmen ender som 4K når den endelig er klar i iTunes - der er mange eksempler på, at filmene ikke annonceres i 4K, men først får dette stempel når de kan hentes.
Brugeravatar
Af bbplayer
#269643
Tror du virkelig at UHD delen kun udgives til fysisk medie?

Guardians of the galaxy 2 kan jeg se, ikke er UHD på Itunes, så måske får du ret.

Jeg har personligt ikke set den, så jeg glæder mig til at købe mediet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270520
Så har jeg filmen i hånden, købt hos elgiganten til 229,- . , de skrev 16/4 men de har sendt ud allerede igår.

Fedt med lidt weekend film, og at tålmodigheden har været til at leve med.
Af Turbo
#270523
Det er snyd, jeg har ikke fået min endnu, hehe - kommer nok i morgen så.

Er der Dansk tekst på 4k udgaven eller er det kun på BD udgaven (står bag på)?
Brugeravatar
Af bbplayer
#270533
Jeg starter den om kort tid, så skal jeg nok lige kommentere på det, jeg formoder næsten et nej, det var der ikke på Guardians II ;( Men man kan jo håbe de har forbedret sig. Kan heller ikke se noget DV logo på bagsiden.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270535
Kun Engelsk og Fransk , som undertekst, menu systemet er også kun engelsk. Så Disney har gjort det igen, endnu en ikke nordisk udgivelse. De er godt nok nærige.
Af Turbo
#270539
Det var ærgerligt. Så må der lidt mere volumen på lyden så man kan høre alt hvad de siger.

Har fået mail om min kommer Lørdag.
Af coffee
#270544
Hvis der ikke er danske undertekster på filmen, burde de gøre opmærksom på dette.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270551
Det er jo så smart, at Blu-ray udgaven ligger i samme æske, og den HAR skam tekster. Så undskyldningen er jo lidt på grænsen, når den ene har det, og den anden er uden, og så med fransk tale osv, det er jo slet ikke nær en nordisk udgave, nærmere fransk udgave med engelsk som ekstras.
Af coffee
#270554
Jeg synes IKKE det ok, at de undlader at informere om danske tekster på 4K skiven. Hvis jeg kunne nøjes med tekster på Blu-Ray skiven, købte jeg den i Blu-Ray udgaven, og spare penge på det. Blu-Ray udgaven er billigere end 4K udgaven.
Der er heller ikke danske undertekster på Thor Ragnarok i 4K.
Det er klart at der skal informeres om dette.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270555
Desværre, så er ordsproget mere rigtigt her:
Money talks, BS walks.

Danmark er et af de rigeste på velfærd og økonomisk velstand men når det kommer til økonomisk fortjeneste, så er 5 Mil. indbyggere ikke noget til at rykke på firmaer som Disney eller Apple, og der ligger vi så langt nede i bunden , når noget skal gøres rigtigt eller først.