Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bagle
#266988
Jeg overvejer at anskaffe et apple tv 4k udelukkende for at streame kanaler fra canal digital (ikke Go) da mit tv ikke har den app i sig.. jeg kan køre det gennem tv’ets browser men det går mildest talt langsomt

Er der nogen som har erfaringer med appen til a4k? Fungerer det som det skal?
Af MontørThomas
#266991
Ja det gør den, btw du skal have et canal digital abnn. i forvejen...Og du skal huske på at det også er Go´der skal bruges for at komme ind på de streamede kanaler......
Af Bagle
#266995
Ok altså vi har et canal digital abbonement i forvejen og ville blot streame live tv når vi var i sommerhuset, forstod det sådan at go abbonementet bare var til deres film indhold?

Mange tak for svar
Brugeravatar
Af bbplayer
#267001
Det virker fint sådan. Har set live tv og film mens jeg var andre steder end hjemme

edit: Har dog ingen viden om ATV kvaliteten, Android virker dog fint og god nok kvalitet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#267046
Bagle skrev:Ok altså vi har et canal digital abbonement i forvejen og ville blot streame live tv når vi var i sommerhuset, forstod det sådan at go abbonementet bare var til deres film indhold?
Go er deres app til at streame på farten, altså “on the go”. Jeg har ikke meget erfaring med app’en på Apple TV, men på mobil/tablet mangler deres dog nogle enkelte kanaler. Hvis jeg husker rigtig så er det TV3+ og nogle af Discoverys sportskanaler. Så hvis det er for at se sport i sommerhuset, så skal du nok lige dobbelttjekke.