Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#261341
Hejsa,

Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at vide, hvordan jeg kan se hvad der sendes af Ultra HD sports events på Viaplay, som jeg kan streame via Chromecast.

Jeg har ledt og ledt og ledt og ledt, men kan ikke finde en oversigt nogle steder?

Ved I hvor man finder det?
#261342
Jeg bruger deres iOS app, og her kan man på dagens oversigt over udsendelser se, hvad der sendes i UHD. Disse er selvstændige udsendelser markeret med Ultra HD.

I morgen - tirsdag - fremgår det, at Dortmund-Tottenham sendes i Ultra HD.

Jeg kender ikke til andre muligheder, end at tjekke denne oversigt.
#261357
Takker for henvisning. Kan i øvrigt tilføje at Viaplay har lidt mere UHD sport end Viasat Ultra HD tv-kanalen. Så har lige tilføjet en sektion i artiklen for Viaplay Ultra HD specifikt også.

Forventer lørdagskampen Liverpool – Chelsea også vises på Viaplay i UHD. Da det er en 6'eren kamp, så må Viasat ikke vise den i DK på TV, så Viasat Ultra HD tv-kanalen er lukket for danske abonnenter i det tidsrum, hvor kampen spilles, mens Viaplay gerne må vise den. Det er så nok med engelske kommentatorer på Viaplay UHD, har det været tidligere i hvert fald.
#261383
digitalt.tv skrev:Takker for henvisning. Kan i øvrigt tilføje at Viaplay har lidt mere UHD sport end Viasat Ultra HD tv-kanalen. Så har lige tilføjet en sektion i artiklen for Viaplay Ultra HD specifikt også.

Forventer lørdagskampen Liverpool – Chelsea også vises på Viaplay i UHD. Da det er en 6'eren kamp, så må Viasat ikke vise den i DK på TV, så Viasat Ultra HD tv-kanalen er lukket for danske abonnenter i det tidsrum, hvor kampen spilles, mens Viaplay gerne må vise den. Det er så nok med engelske kommentatorer på Viaplay UHD, har det været tidligere i hvert fald.
Engelske kommentatorer ville være genialt til alle kampe.
Kan huske at Viaplay startede ud med engelske kommentatorer for 6 år siden. Det var SÅ fedt :D
#262139
Lbn84 skrev:Ahhh.. okay.
Jeg tror aldrig jeg har lagt mærke til det, fordi jeg først lige har købt et Ultra HD tv her i weekenden.
Tak for det :D
Jeg ved ikke om det er tilfældet for dig, men husk at Viaplays 4K-udsendelser pt. kun virker med Chromecast Ultra hardwaren, altså desværre ikke med den indbyggede Chromecast-funktion i visse tv-skærme.
#262140
Rasmus Larsen skrev:
Lbn84 skrev:Ahhh.. okay.
Jeg tror aldrig jeg har lagt mærke til det, fordi jeg først lige har købt et Ultra HD tv her i weekenden.
Tak for det :D
Jeg ved ikke om det er tilfældet for dig, men husk at Viaplays 4K-udsendelser pt. kun virker med Chromecast Ultra hardwaren, altså desværre ikke med den indbyggede Chromecast-funktion i visse tv-skærme.
Tror du der er mulighed for de vil opdatere den til ultra på senere tidspunkt? Altså dem som har det indbygget på deres tv ?